• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #191 - De slaapziekte

DeletedUser21575

Gast
Owja, stemmen was leuk geweest. Geen lunch is alleen maar goed! Dan hebben we goede beschermers in dienst genomen.
 

DeletedUser21204

Gast
Idk waaruit jij concludeert dat het de beschermers waren die zorgden voor geen lunch?
 

DeletedUser21575

Gast
Idk waaruit jij concludeert dat het de beschermers waren die zorgden voor geen lunch?
Omdat de kans dat zoiets gebeurd statistisch groter is dan het niet insturen van een lunch of het aanwezig zijn van lunchoverlevenden goedjes? Maar by all means, als jij andere theorieen hebt, deel ze. Misschien weet jij meer dan ik?
 

DeletedUser22926

Gast
Omdat de kans dat zoiets gebeurd statistisch groter is dan het niet insturen van een lunch of het aanwezig zijn van lunchoverlevenden goedjes? Maar by all means, als jij andere theorieen hebt, deel ze. Misschien weet jij meer dan ik?
Op zich weten we totaal niet waar wij moeten beginnen met stemmen nu, dus de wolven kunnen lunch ook tactisch staken. Of miss inactieve wolven -dit maakt voor mij de inactieven nu meer verdacht dan de actieven- kunnen vergeten zijn te lunchen.

Ik denk echter dat je wel een punt hebt want nu worden meestal dezelfde personen geluncht en dezen kun je dus best makkelijk verdedigen.
 

DeletedUser21575

Gast
Op zich weten we totaal niet waar wij moeten beginnen met stemmen nu, dus de wolven kunnen lunch ook tactisch staken. Of miss inactieve wolven -dit maakt voor mij de inactieven nu meer verdacht dan de actieven- kunnen vergeten zijn te lunchen.

Ik denk echter dat je wel een punt hebt want nu worden meestal dezelfde personen geluncht en dezen kun je dus best makkelijk verdedigen.
Ikr? Standaard graecus beschermen op dag 0 en je hebt een lunch verkomen..
 

DeletedUser27427

Gast
We kunnen de lunch, of de afwezigheid ervan, hoe dan ook nog niet gebruiken om iets over de wolven te zeggen. Althans, niet zolang we dus niets weten over beschermingen en goedjes die het kunnen overleven. Zijn er al aanwijzingen van een andere soort? Het enige dat mij opviel was dat heartlion een bm stem plaatste op een relatief minder actieve speler.
 

DeletedUser18363

Gast
Uhm, de meest inactieve speler van gisteren is BM geworden?
Kyra was relatief actief gisteren.
 

DeletedUser27427

Gast
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar Heartlion stemde op Gekko, niet op Kyra. Nissassa was de eerste dag en ook de vorige vissenkommen actiever dan veel anderen.
 

DeletedUser18363

Gast
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar Heartlion stemde op Gekko, niet op Kyra. Nissassa was de eerste dag en ook de vorige vissenkommen actiever dan veel anderen.

Beter kijken man
Sterk kans berekend nissassa, iemand kan natuurlijk bijna niet 3 keer achter elkaar wolf zijn dat zou idd nergens op slaan. Je hebt hier een zeer goed punt dus bij deze: Kyra, want confirmed goed voor meer dan 90 procent.

E: ik weet hoe erg dit lijkt op een wolf die meeloopt maar dat is het absoluut niet hoor!!!!!

Heart heeft later op Kyra gestemd.

En kunnen we eindelijk stoppen met vergelijken met vorige potjes, het zegt echt he-le-maal niks.
 

DeletedUser21204

Gast
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar Heartlion stemde op Gekko, niet op Kyra. Nissassa was de eerste dag en ook de vorige vissenkommen actiever dan veel anderen.

Heartlion stemde later op mij, maar die is Rabs vergeten ofzo :p Maakte ook niet heel veel uit.
 

DeletedUser

Gast
gekko had ook nog helemaal niet gereageert toen hij dit eerste bericht typte
 

latdekat

Harpij
ik denk dat heartlion weerwolf is samen met geko. En probeert hij kyra zwart te maken, en mijn vertrouwen te winnen

Hij probeert Kyra ieder potje zwart te maken, dat is dus redelijk 'normaal'. Echter stemt hij normaal gezien niet op Gekko, al is dat nog niet zo vreemd.

En over dat niet reageren: de meeste spelers stemmen wel op die persoon doordat ze die kennen van vorige potjes.
 

DeletedUser22926

Gast
Ik denk iig dat smoepje goed is. Een wolfje die net nieuw is op het forum zou niet zo snel zulke gedurfde uitspraken doen. Het is iets wat zij oprecht denkt met haar nog niet zo hoog niveau van spelen.

Ik begin het daarnaast redelijk droog te vinden dat maar 3 mensen de hele tijd bm worden. Ik zie liever iemand als gekko (als actief) bm dan nissassa, no offence :p. Vandaar mijn stem op gekko, want redeneren kan hij wel goed.
 
Bovenaan