• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Helorus

DeletedUser13653

Gast
-xxx- lijkt me nou net het type die vaak profijt heeft van moraal:p
 

Genius0615

Erinys
Als het zo waardevol is, waarom waardeert vrijwel niemand het dan?

Omdat alleen echte pro's het nut ervan inzien. Je kan moeilijk verwachten dat noobs zoals jij of prutsers zoals Tristiano zouden inzien hoeveel extra strategische dimensie shit er zo bijkomt??!?

-xxx- is in mijn mening toch wel 1 van de beste grepolis spelers die het spel ooit gekend heeft dus ik vertrouw daarom natuurlijk volledig op zijn oordeel. Bovendien is Skyline het met hem eens en dat is ook een uiterst capabel persoon!
 

DeletedUser18363

Gast
Het zijn voornamelijk grote goudspelers of tactisch minder capabele spelers die last hebben van moraal, anders heb je er gewoon echt geen last van. Ik heb nog nooit echt last gehad van moraal, en speel bijna altijd op moraalwerelden. Die ene keer dat er een kleine speler uit het cluster gewerkt moet worden zet je gewoon een bevriende kleinere speler in. Het is allemaal niet zo moeilijk, maar het geeft later gestarte spelers/luiere spelers wel meer kansen. En dat hoeft helemaal niet alleen op noobs betrekking te hebben.

Je kan moraal natuurlijk ook gewoon zelf tactisch inzetten, steden klein houden en net dat beetje extra GP binnensprokkelen.

Een zeer waardevolle extra dimensie. Alleen niet voor de puntennoobs met hun maximaal uitgebouwde steden, dat zijn pas noobs als je het mij vraagt...



Leuk geredeneerd, maar nee.

Dit klinkt als onnodige moeite voor een klein voordeel.
 
Bovenaan