• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

Dorremans

Mentor
Ja eigenlijk wel ja, heb nog nooit een kleine alliantie echt iets zien uitrichten op een wereld.
't Is altijd een strijd tussen de grotere alliantie, heel leuk dat de kleine er ook zijn hoor, ook zij mogen spelen, maar dat is niet echt iets wat de rest van de wereld interesseert.

Iedereen staat vrij om zelf een onderwerp te bedenken voor zijn artikel. Dit hoeft dus ook niet over de hele wereld te gaan of over de top allianties, maar mag ook over de kleinere allianties gaan, vind je dat niet leuk? Dan lees je het niet. Wil jij graag wel een artikel die dat doet? Maak er dan zelf een, je kan een schrijver moeilijk zeggen waarover hij moet schrijven. Hij vond dit leuk dus dat heeft hij geschreven, beter dan niks toch?
 

DeletedUser20227

Gast
Oh nee natuurlijk. De nos zal waarschijnlijk meer interesse hebben in een geboren lammetje bij boer harm, dan de maanlanding.. These guys...
 

DeletedUser20227

Gast
De NOS vergelijken met de Grepolis Times? Achterlijk ben je.

Zie je daarom kan jij beter al bij neerleggen. Je wilt een artikel leveren, lezers nieuwsgierig maken. Jou boeit blijkbaar de lezer hen interesse niet eens, waarom wil je dan een artikel lezen? Het is alsof je appels gaat verkopen bij de slager.
 

DeletedUser9170

Gast
We zullen over een maanlanding schrijven zoals de NOS het doet. Ik ben er zeker van dat het de grepo spelers plezier zal doen... -_-

Want op het nieuws komt er ook nooit iets kleins voor dat nou niet wereldnieuws is. Oh wacht... Eigenlijk wel.
 

DeletedUser20227

Gast
Zucht. Wat ik ermee bedoel (dacht dat jullie wel zo slim waren om dat te begrijpen, maar blijkbaar net zo achterlijk als het tweede woord in mijn naam) is dat je het beste wilt aanbieden. Wat de lezers het interessants vinden. Natuurlijk hartstikke leuk welke alliantie 5 jaar geleden bestond, maar je wilt toch weten wat er nu gebeurd? Wat interessant is voor de lezer?
 

Dorremans

Mentor
Zie je daarom kan jij beter al bij neerleggen. Je wilt een artikel leveren, lezers nieuwsgierig maken. Jou boeit blijkbaar de lezer hen interesse niet eens, waarom wil je dan een artikel lezen? Het is alsof je appels gaat verkopen bij de slager.

Hoe maak je dat op uit mijn vorige post? Ik denk gewoon niet dat je de NOS met de Grepolis Times moet vergelijken. Uiteindelijk werkt dit concept met vrijwilligers, ze mogen schrijven als ze dat leuk vinden. Je hoeft niet persé ieder artikel te praten over de hele wereld om zoveel mogelijk mensen je artikel te laten lezen. Als je liever over iets anders schrijft dan doe je dat gewoon.

Zucht. Wat ik ermee bedoel (dacht dat jullie wel zo slim waren om dat te begrijpen, maar blijkbaar net zo achterlijk als het tweede woord in mijn naam) is dat je het beste wilt aanbieden. Wat de lezers het interessants vinden. Natuurlijk hartstikke leuk welke alliantie 5 jaar geleden bestond, maar je wilt toch weten wat er nu gebeurd? Wat interessant is voor de lezer?

Nou hij had blijkbaar zin om over iets anders te praten, zoals ik al een aantal keer heb gezegd dan schrijf je zelf een artikel over de onderwerpen die jij interessant vindt. Er kunnen gewoon meerdere artikelen per maand gepubliceerd worden voor dezelfde wereld dacht ik, dus geen idee wat je probleem uiteindelijk is. Dat de schrijver niet over de onderwerpen wil schrijven die jij wil zien?
 

DeletedUser9170

Gast
Want de allianties waar over geschreven zijn vinden het natuurlijk degoutant dat er over ze geschreven is of dat hun oceaan nu eens eindelijk in beeld komt.

Nope.

Iedere oceaan heeft zijn activiteit en toppers. Daarom is de wereld niet alleen verdeeld met een wereldranglijst, maar ook ene gebaseerd op de oceaan waarin je je bevind.
 

DeletedUser20227

Gast
Hoe maak je dat op uit mijn vorige post? Ik denk gewoon niet dat je de NOS met de Grepolis Times moet vergelijken. Uiteindelijk werkt dit concept met vrijwilligers, ze mogen schrijven als ze dat leuk vinden. Je hoeft niet persé ieder artikel te praten over de hele wereld om zoveel mogelijk mensen je artikel te laten lezen. Als je liever over iets anders schrijft dan doe je dat gewoon.

Zeker een punt, maar stel je voor. Ik zat 5 maanden geleden in een alliantie, heb het naar mijn zin gehad en vond het geweldig. Ik schrijf er nu over maar zit al 2 allianties verder wat het geval is. Dan is het toch vreemd dat je dan schrijft over een alliantie van 5 maanden geleden? Dat is dan toch geen kwaliteit wat je aanbied of wel?
 

DeletedUser23442

Gast
"Hey XXX, leuk dat je de moeite hebt willen nemen om een artikel te schrijven. Reporters zijn tegenwoordig namelijk zeldzaam. Ik zou het alleen wel leuk vinden als je een eventuele volgende keer meer zou kunnen schrijven over de grotere gebeurtenissen tussen de top allianties"

"Oh, ja goed idee, dat wil ik best doen maar daar weet ik als buitenstaander niet altijd alle details van. Maar als je mij wil helpen door hier af en toe informatie over door te spelen zodat ik daar over kan schrijven is dat leuk ja"

"Oh, ja logisch dat je daar nu dan niet goed over kan vertellen, maar ja hoor dat doe ik graag. Dan wordt het artikel vast nog beter en daar help ik graag bij"

*Deal, high five, kusje erop en klaar*




Ieders punt is wel duidelijk nu en ieders communicatie kan nog wel wat beter dan had dit ook niet zo uit de hand hoeven lopen...

Klaar nu?

"Ja kinderjuf!!"
 

DeletedUser24347

Gast
Iedereen staat vrij om zelf een onderwerp te bedenken voor zijn artikel. Dit hoeft dus ook niet over de hele wereld te gaan of over de top allianties, maar mag ook over de kleinere allianties gaan, vind je dat niet leuk? Dan lees je het niet. Wil jij graag wel een artikel die dat doet? Maak er dan zelf een, je kan een schrijver moeilijk zeggen waarover hij moet schrijven. Hij vond dit leuk dus dat heeft hij geschreven, beter dan niks toch?

BEdankt voor het stuk dat je vandaag geschreven hebt dorremans =)
 

DeletedUser28080

Gast
Ik wil ook een artikel schrijven
Ben alleen bang dat het veel te subjectief en zelf-ophemelend wordt
Is dat een probleem?
 

DeletedUser23442

Gast
Precies.

En mocht iemand het storen hoe eenzijdig het verhaal is is die altijd welkom om een tegengeluid te laten horen
 

DeletedUser28380

Gast
Hallo, eerst en vooral wil ik de auteur voor Helorus proficiat wensen met een tof geschreven stukje.
Ik weet dat de wereld traag groeit, maar ik wou graag opmerken dat er in OC 65 toch ook een grootmacht in de making is, Extraordinary. Deze alliantie is in de maand augustus erg hard gegroeid en we slagen er zelfs in steden weg te snoepen bij de Jalapenos, die ons in de begintijden toch hard onder vuur aan het nemen was.

Ik zeg het maar omdat ik het gevoel had dat de aandacht erg hard lag bij de "oudste" allianties en oceanen.

Veel succes met de volgende editie!

~Spockles~
 

DeletedUser27964

Gast
Ik vind dat Engines zijn artikel af moet maken waarin hij nog terug zou komen op mij.
 
Bovenaan