• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

DeletedUser28594

Gast
Ik kan helaas niet fatsoenlijk Nederlands dus een stukje schrijven heb ik niet zo veel zin in.
smiley_emoticons_wallbash.gif
smiley_emoticons_wallbash.gif
 

DeletedUser22121

Gast
Inderdaad wereld is net begonnen en de bb nog niet afgelopen op kos kan je wel een leuk stukje schrijven.
 

DeletedUser28076

Gast
Na 4 maanden niet op het grepolis forum te kijken zie ik dit topic. Leuk concept houd er nog leven in, maar ik zie nog niet echt dat er veel is ingeleverd. Kijk ik gewoon zo scheel, of is er ook nog niet zo veel ingeleverd?
 

Dorremans

Mentor
Na 4 maanden niet op het grepolis forum te kijken zie ik dit topic. Leuk concept houd er nog leven in, maar ik zie nog niet echt dat er veel is ingeleverd. Kijk ik gewoon zo scheel, of is er ook nog niet zo veel ingeleverd?

Er is inderdaad nog weinig ingeleverd, maar het is gewoon vrij simpel, wil niemand van de community iets schrijven dan komen er geen artikelen. Willen een aantal mensen wel schrijven dan komen er wel artikelen.

Met dit concept ligt de drempel nu wel lager om daadwerkelijk een artikel te gaan schrijven, omdat je nergens meer aan vast zit. Bij het vorige concept moest een reporter zich houden aan een bepaalde einddatum voor inleveren en dan ook nog 'verplicht' iedere maand schrijven. Nu kan je op een wereld makkelijker meerdere schrijvers hebben als die er tenminste zijn....

Dus iedereen schrijf gewoon eens een artikel als je wat leuks te vertellen hebt! Heb het zelf ook gedaan en heb alleen maar leuke reacties gekregen van medespelers.
 

DeletedUser27170

Gast
ja ik had een heel leuk idee en heb daar ook wat voor gemaakt in mijn vakantie.... Tot mijn grote schrik was er alweer genoeg veranderd en was het artikel gelijk verouderd. Toen kreeg ik het druk met mijn eigen alliantie en inmiddels zijn er weer 1000000 andere dingen gebeurd... Wil wel echt proberen om nog eens zo'n stukje te schrijven, maar heb het zo druk steeds dat ik het nog maar even verschuif op de agenda...
 

DeletedUser23442

Gast
Na 4 maanden niet op het grepolis forum te kijken zie ik dit topic. Leuk concept houd er nog leven in, maar ik zie nog niet echt dat er veel is ingeleverd. Kijk ik gewoon zo scheel, of is er ook nog niet zo veel ingeleverd?
Zoals Dorremans al zei, dit concept is juist een reactie op het gebrek aan artikelen.

Als er 1tje is, kunnen we die (direct) posten. En als er een tijdje niets is is dat ook geen ramp
 

DeletedUser9170

Gast
Het geen dat meerdere spelers tegenhouden om te schrijven is het feit dat er meer afbrekende kritiek dan opbouwende kritiek gegeven word wanneer iemand een artikel schrijft.

Velen beginnen dan uiteindelijk ook te denken: "Ik schrijf opdat mensen kunnen lezen wat er gaande is in hun wereld. Ik schrijf om hen te entertainen.... Maar het is nooit goed genoeg. Als het hen niet bevredigd om mijn artikel te lezen en in plaats van mij af te breken , deftige opbouwende kritiek kan geven die me zal verder helpen bij mijn volgende artikel... Waarom zou ik dan nog schrijven voor hen?"

En ik kan hen daar geen ongelijk in geven. Helaas. Want we weten allemaal dat bovenstaande nu eenmaal waar is en zolang dat de mentaliteit van de lezers niet veranderen, zal er zelden tot nooit nog een artikel tevoorschijn komen.
 

DeletedUser26889

Gast
Jammer dat dit van de Times geworden is. Ikzelf vond het altijd wel leuk om te lezen en zat er ook altijd op het einde van de maand weer met smart op te wachten. Hopelijk wordt het over een tijdje weer net als een paar maanden terug :)
 

DeletedUser28430

Gast
mfw mensen nog steeds denken dat de neerwaartse lijn die grepolis en de community al jaren geleden heeft ingezet nog om te draaien is.
 

Dorremans

Mentor
Het geen dat meerdere spelers tegenhouden om te schrijven is het feit dat er meer afbrekende kritiek dan opbouwende kritiek gegeven word wanneer iemand een artikel schrijft.

Ik denk dat de afbrekende kritiek ondertussen een stuk minder is dan eerst. Zelf heb ik ook een artikel geschreven (wel al weer veel te lang geleden) en heb toen eigenlijk alleen positieve reacties gehad van spelers op de hele wereld. Dus ik zou zeggen tegen de mensen die bang zijn voor dit soort kritiek of niet meer schrijven omdat ze voorheen deze kritiek hebben gekregen om het toch eens te proberen als ze dat zouden willen, ik heb er alleen een positieve ervaring aan over gehouden.

Jammer dat dit van de Times geworden is. Ikzelf vond het altijd wel leuk om te lezen en zat er ook altijd op het einde van de maand weer met smart op te wachten. Hopelijk wordt het over een tijdje weer net als een paar maanden terug :)

Het probleem was dacht ik dat het vorige concept niet meer te realiseren was, dus ik zou eerder blij zijn dat er nog iets is waar je mogelijk artikelen kan lezen i.p.v. nergens.
 

DeletedUser27996

Gast
Wil bij deze wel elke reporter die ooit aan grepotimes een bijdrage heeft geleverd bedanken voor hun inzet en wat mijzelf betreft leesplezier gegeven heeft. Dat deze inzet niet gewaardeerd wordt/ als gewaardeerd ervaren wordt.... Dan is het zonde voor alle kostbare vrije tijd die je er naast het spel insteekt

Dank voor jullie inzet
 
Bovenaan