• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Goud Give Away

zebia

Winnaar Bingo 2018
Hallo Grepolis Team

Is het goed als ik een goud give away doe in een livestream of video af en toe? Het is trouwens wel het goud waaraan ik zelf aan gewerkt heb om het te ontvangen voor ingame op Werelden die ik zeer actief speel.
Omdat ik het soms wel wil doen om iedereen de kans te geven om goud te verdienen voor niet zoveel moeite, ze moeten zich wel aanmelden met hun spelersnaam op het betreffende wereld waar ik het weg ga geven. Ik doe gwn via de markt zoals de meesten hun goud verdienen oftewel eraan komen.

Als het niet mag dan doe ik het ook niet meer, omdat ik het tijdens kerst ook heb gedaan.

Groetjes Sam (zebia)
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Algemene vraag : Mogen spelers op eigen iniatief goud give away's doen met hun eigen goud ingame?
 

DeletedUser10470

Gast
Leuk dat je een wedstrijd wil organiseren! Zou je hiervoor een supportaanvraag willen indienen (onder Premium)? Dan kunnen we kijken wat je exact wil organiseren en of we dat toestaan. Graag ontvangen we je idee in detail (dus een uitwerking van de manier waarop een winnaar besloten wordt, de hoeveelheid goud je weg wil geven etc.) zodat we met InnoGames kunnen overleggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan