• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times: Discussietopic

DeletedUser10508

Gast
Wil bij deze wel elke reporter die ooit aan grepotimes een bijdrage heeft geleverd bedanken voor hun inzet en wat mijzelf betreft leesplezier gegeven heeft. Dat deze inzet niet gewaardeerd wordt/ als gewaardeerd ervaren wordt.... Dan is het zonde voor alle kostbare vrije tijd die je er naast het spel insteekt

Dank voor jullie inzet

Graag gedaan.
 

DeletedUser29340

Gast
lijkt me leuk als er 1 van Paros zou komen ;)

vond het altijd erg leuk om te lezen.
 

DeletedUser23797

Gast
Wanneer komt er weer een mooie Times ? Met voortgangen van gewoon alle werelden? Hopelijk voordat iedereen met vakantie gaat!
 

DeletedUser28080

Gast
Er is genoeg vraag naar, maar niemand heeft er zin in
En dat snap ik wel, want als je sommige artikelen zie zitten er alleen maar gasten kritiek te geven omdat het vanuit hun perspectief anders is (het liefst hoort iedereen dat ze de beste zijn)
 

DeletedUser26399

Gast
@BozeBert

April en mei editie blijven wel erg lang uit voor Oropus
 

DeletedUser27488

Gast
zou er iemand een stukje over nicaea kunnen schrijven?
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser9170

Gast
Grepolis Times was zeker een leuk dingetje. Dat zeggende, werd het met de jaren lastiger om het uit te geven. Steeds meer reporters vielen af. Werd er iets geschreven was er altijd veel kritiek en zelden een compliment. Uiteindelijk leek het dan voor vele geen nut meer te hebben om te schrijven.
Waarom zou je immers moeite in iets steken , als datgene dat geschreven is ook altijd word afgekraakt?
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser9523

Gast
Logisch de kwaliteit van de artikels ging ook zienderogen achteruit
Ik vind het dan ook een prima zaak dat het niet meer word gedaan ! Nu kunnen de lui die zich reporter noemden lekker hun vijanden elders gaan afkraken :)
 

Armand0

Manticore
Daar kan ik me ook wel in vinden ja, zelfs "slechte/incorrecte" artikelen waren leuk om te lezen. Ik kon de kritiek van zure mensen daarom ook nooit zo begrijpen. Mensen deden er hun best voor, en of het verhaal nou goed was of niet, het was altijd wel geinig om te lezen.

Maar sommige mensen kunnen niet relativeren, glas altijd half leeg etc., en dat heeft niet meegeholpen. Nu is er niets meer
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 

DeletedUser24049

Gast
Ik vond het altijd prettig en bondig samengevat wat er op de actieve werelden aan de gang was.
 
De Times mensen deden altijd hun best, enerzijds was het probleem toen het opstond met bestaan dat er te weinig reporters waren om voor alles wat te brengen, maar de vele negatieve reacies hielpen ook niet.
 
Bovenaan