• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Rizinia deel 2

jeangenie

Harpij
Dat de "nummer 2" reset omdat ze een MA tegen krijgen is een teken dat ze dus ten onrechte op nummer 2 stonden. Het was de partij welke had kunnen zorgen voor meer spanning maar eerder de keuze maakte mee te liften met de nummer 1.
Ondanks dat ook bij de nummer 2 door sommige spelers enorm met goud gesmeten werd door muurtjes binnen een paar minuten van 0 naar 20/25, off stadjes meerdere keren per dag weer vol blijkt eens te meer dat "goud-gebruik" geen betere spelers maakt.

Nu is het algemeen bekend dat ik het zo goed als vertik om goud te kopen, heb in bijna 8 jaar tijd max 50 Euro uitgegeven aan dit spelletje.
Besteed goud alleen aan wat premium-functies, NIET aan events, NIET aan instant-buy, NIET aan Olympische Spelen. Muren afkopen, nee laat maar.

Op deze wereld meer toeschouwer dan "actief" speler maar ik heb ook geen "ongefundeerde" verwachtingen. Hoef geen 100 steden, bouw geen stad naar max. en hoef geen overwinning.

Dus misschien je eigen verwachtingen eens bijstellen, geen geld uitgeven voor dingen die je toch niet gebruikt alleen maar om het te hebben.

Is het paytowin geworden, Ja steeds meer maar is er geen spelplezier meer te halen op een wereld? Voor mij wel, geniet van goede acties, baal van blunders, kots van verraders en krijg vaak de slappe lach van de geldsmijters.

Voor je nu de pijlen richt op de ally waar ik zit. We hebben gezamenlijk besloten dat we gewoon willen spelen, lol met elkaar hebben en vooral realistisch zijn over wat er mogelijk is.

Dus is Riz een flop, NEE want het zijn de spelers welke het verloop van een wereld bepalen, dus kies je rol erin.
Bullshit dat is dus echte bullshit die je uitkraamt. als jij van de spelerscouncil bent moet je vooral geen oordeel vellen over anderen maar je op de vlakte houden en kijken waar de problemen zich voordoen.
gollum heeft goed praten want hij zit bij gg .
 
Bullshit dat is dus echte bullshit die je uitkraamt. als jij van de spelerscouncil bent moet je vooral geen oordeel vellen over anderen maar je op de vlakte houden en kijken waar de problemen zich voordoen.
gollum heeft goed praten want hij zit bij gg .


Oh dus ineens ben ik geen speler op Rizinia meer, dat is dan erg raar want ik zit als SPELER in de council. Dus natuurlijk heb ik een mening als speler, welke ik gewoon uit, zowel hier als in de council.
 

DeletedUser25006

Gast
Het staat iedereen hier vrij om zijn of haar mening te geven. Het doet er niet toe of diegene in de council zit, moderator van het team is of wie weet wel een of andere hoge pief bij InnoGames of de VN of in de politiek is.

Laat iedereen in zijn of haar waarde en respecteer feedback.
 

DeletedUser29588

Gast
Ik snap de haat tegen muren afkopen niet echt, het is toch iets wat je zelf laat gebeuren of ben ik nou helemaal gek?
 

jeangenie

Harpij
Oh dus ineens ben ik geen speler op Rizinia meer, dat is dan erg raar want ik zit als SPELER in de council. Dus natuurlijk heb ik een mening als speler, welke ik gewoon uit, zowel hier als in de council.
indien je als speler hier commentaar geeft, ben ik van mening dat je een ander icoon zou moeten hanteren eentje met alleen je spelers naam en niet met groot eronder: spelers council
 

DeletedUser25006

Gast
indien je als speler hier commentaar geeft, ben ik van mening dat je een ander icoon zou moeten hanteren eentje met alleen je spelers naam en niet met groot eronder: spelers council

Lees mijn reactie eens.

Het staat iedereen hier vrij om zijn of haar mening te geven. Het doet er niet toe of diegene in de council zit, moderator van het team is of wie weet wel een of andere hoge pief bij InnoGames of de VN of in de politiek is.

Laat iedereen in zijn of haar waarde en respecteer feedback.
 

DeletedUser29274

Gast
Als jij op het eiland ligt met iemand die elke 4 uur een clear afkoopt dan val je hem elke 5 minuten aan todat hij beslist dat het niet zijn tijd waard is en hij dat dus beter niet meer kan proberen.

Tevens bakken ook vrij weinig mensen er maar echt wat van, denk dat je dus beter met je berichtje wat anders zal moeten insinueren.

lezen is niet je sterkste kant he.....

en wat ik al dan niet insinueer of ter sprake breng zal ik zeker toch wel helemaal zelf bepalen. wat jij er van vind moet je verder zelf weten, t is n vrij land!
 

DeletedUser29588

Gast
Het is niet echt een "wat ik er van vind" dingetje, wat ik hier neer schrijf is gewoon de waarheid.
 

DeletedUser29274

Gast
Het is niet echt een "wat ik er van vind" dingetje, wat ik hier neer schrijf is gewoon de waarheid.

er is nooit zoiets als "de waarheid" ieder verhaal heeft meerdere kanten. t is m nu net hoe ver je bereid bent te lezen wat n ander vind.

jij vind t kolder. kan ik prima mee leven. das n mening, en zoals gezegd, het is n vrij land. en dat geld ook voor iedereen met andere ideeën
 
Bovenaan