• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Einde Oropus

DeletedUser29988

Gast
Nu bijna het einde is van Oropus wil ik toch graag het volgende kwijt:
(Om lotgenoten een hart onder de riem te steken)

PESTEN DOET GEEN PIJN!!

Player Koppen:

Ik kan erom lachen.
of ik kan erover huilen.
Ik zou het moeten negeren
de dingen die je doet,
Omdat ze pijn kunnen doen
maar je zult me niet kapot krijgen!

Ik ga je niet het plezier geven mij te pesten, vandaar noodgedwongen tot het einde van deze wereld mijn VM maar aan.
Helaas moet deze wereld op deze manier voor mij eindigen.

MAAR JOU NAAM, ZAL IK NIET MEER VERGETEN!

Pesten is een veelvoorkomend probleem in onze samenleving wat dagelijks op duizenden mensen van invloed is op hun functioneren.

Pesten is een vorm van ongewenst gedrag en kent vele vormen. Gepest worden, veroorzaakt altijd nadelige gevolgen voor het slachtoffer, wat tot uiting kan komen in lichamelijke en of psychische klachten. Het slachtoffer kan ernstig ziek worden en zich uiteindelijk gedwongen voelen om ontslag te nemen.

Soms leidt pesten tot arbeidsongeschiktheid en in extreme gevallen zelfs tot zelfmoord.

Traumatische ervaringen betreffende pesten kan iemands leven jaren lang beïnvloeden.

Dagelijks worden er binnen onze samenleving duizenden mensen op school, het werk, online, clubs en verenigingen uitgesloten, omdat ze gepest worden. Het menselijk leed, met soms zelfmoord als gevolg, is onaanvaardbaar.
 

Genius0615

Erinys
Als je je gepest voelt op grepo is het toch echt wel eens tijd om je levenskeuzes te herbekijken om te zien waar het is misgegaan.
 

DeletedUser29155

Gast
97% van de mensen vindt pesten op grepo niet belangrijk. Zet dit in je profiel als je een van de 3% bent die pesten wel een belangrijk probleem vindt.
 

DeletedUser26281

Gast
Stel dan ook voor om hades compleet uit het spel te verwijderen, haatzaaier.
Iemand die spot en provoceert met de grootste haatzaaier van de planeet zou beter eens in de spiegel kijken! Ongelooflijk hoe iemand het in zijn hoofd haalt deze neonazistische, racistische, homofoob en xenofoob Trumpclown op zijn profiel zet en dan denkt dat dit grappig is!

Sad world
 

DeletedUser15320

Gast
Iemand die spot en provoceert met de grootste haatzaaier van de planeet zou beter eens in de spiegel kijken! Ongelooflijk hoe iemand het in zijn hoofd haalt deze neonazistische, racistische, homofoob en xenofoob Trumpclown op zijn profiel zet en dan denkt dat dit grappig is!

Sad world


Ohnee! Een jankerd! Hahaha. Ga lekker naar je hoekje toe om daar te huilen. Deze foto is niet voor de grap, Trump is een voorbeeld voor elk ander leider.
Maar word jij lekker gehersenspoeld joh slappe.
 

DeletedUser26281

Gast
Ohnee! Een jankerd! Hahaha. Ga lekker naar je hoekje toe om daar te huilen. Deze foto is niet voor de grap, Trump is een voorbeeld voor elk ander leider.
Maar word jij lekker gehersenspoeld joh slappe.

YOU JUST GOT PRANKED!

TRUMP 2020, Go home sleepy Joe, BUILD THAT WALL YEAH!
 
Bovenaan