• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Vraag Illusie - reistijd/snelheid

Ik vroeg me af wat de reistijd en/of snelheid van de spreuk Illusie van de God Artemis, is? Vond het vrij bizar daar geen ingame/wiki info over te vinden is.
  2. Vraag Concept forumreactie

Er is zo'n geweldige functie dat je reactie dat je getypt hebt automatisch opgeslagen wordt als 'concept' als je dan erna van topic verwisseld alsnog je reactie opgeslagen blijft zodat je deze alsnog kan plaatsen. Echter er hangt een nadeel aan vast of ik heb de functie nog nergens gevonden...
  3. Vraag Evenement op app?

Hey allen Ik vroeg me af waar ik het evenement kan vinden op de app? Ik kan het nergens vinden, is het er wel? Of mis ik iets?
  4. Werkelijk uitgebrachte ideeën

Ik vroeg me eigenlijk af, waarom wij eigenlijk niet weten welke ideeën werkelijk zijn uitgebracht met eventuele aanpassingen van Innogames. Eens ze goedgekeurd worden ze doorgegeven aan Innogames maar daarna hoor je daar niets meer van. Tenzij je iedere update volledig gaat controleren of je...
  5. Premium

Ik heb een klacht over Premium en wil hier meer uitleg over. Ik zal meteen met de deur in huis vallen. Waarom is het zo dat als je Premium met SMS wil kopen het in Nederland 3 euro kost om 275 goudmunten te krijgen, terwijl je in België 2 euro betaald voor 180 goudmunten?! En voor 5 euro in...