• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. bandieten

Alweer valt me een geweldig idee in. Nadat de bandieten verslagen zijn heeft de rest zich verzameld in de bergen op het eiland het zijn de restanten van alle bandieten kampen die zich toch inmiddels tot een strijdkracht samen gevormd hebben zo groot als een 1/3 volle stad,en gaan nu willekeurig...
  2. vm probleem of oplossing

Daar ben ik weer eens ook mijn tijd is kostbaar en toch zit ik steeds hier het werk te doen wat eigenlijk innogames hoort te doen,na heb weer werk voor jullie ,neem aan bij zo veel inkomsten zal dat geen probleem zijn programmacodeschrijvers aan het werk te zetten dat dit spel naar ieders...
  3. goden op bezoek

zoals we allemaal weten als je eenmaal grepo speelt speel je het 24/7 dus grepo is 24/7 in je leven. Even eraan herinneren dat we dit spel kunnen spelen dankzij de goudspelers dus gratis (waarover ik later met ideeën kom) Nu speel ik al bijna twee jaar grepolis en ook in alle opvolgende nieuwe...
  4. bg PR0BL3M4U

zo had weer een idee WE weten allemaal inmiddels dat als een nieuwe wereld opent(lo ook op gevorderden) soort zoekt soort zoekt met alle niet leuke dingen van doen overlopers allys die leden wegtrekken bij ondergaande allys mensen die bg aangaan ,waarbij het probleem is alleen de hoofd ally dan...
  5. meerdere ideeën sorry als in een topic staat

Zo ten aller eerste wil ik graag dat grepolis wat aan het feit doet dat je geen melding krijgt als weer eens in beeld komt deze spelwereld word binnen enkele seconden geupdate ,beter gezegt op het moment dat je on komt en er staat spel wereld wortd vernieuwd ,wanneer dat gebeurd krijg je geen...
  6. Functionaliteit geen melding tta

Ik heb een vraagje ,was een paar uurtjes even niet op een wereld ,maar op anderen ,en kreeg meerdere aanvallen verdeeld over de periode op een van mij werelden,maar kreeg compleet geen ene melding,alweer eens een keer,shit denk ik weer eens ,hoezo gebeurd dit af en toe. Is de enigste manier /...
  7. lifefeed

ik zou het op prijs stellen als grepo er wat aan zou doen ,dat wanneer ik een kolo heb liggen het forum gedeelte waarop de lifefeed staat ,dat men die naar eigen inzicht zou kunnen kleiner maken en dat je die dan in beeld kan laten staan,,zodat het je nooit ontgaat wanneer er een incomming...
  8. irritant popup bij discord

in de eerste plaats vind ik dat niet ik mijn pc moet aanpassen aan de game ,maar dat de game zich zo aanpast aan gebruiks- vriendelijkheid. Bijna iedereen gebruikt discord erbij ,nou een zeer irritant neven effect is het als ik recht onder iets in de balk wil doen ,gaat het pas todat er een kort...
  9. held vraagtekens

ik heb een vraagje,stel ik word aangevallen bv dat er een kolo komt,ik doe dodgen op de manier dat ik iemand aanval ,wat gebeurd nu met mijn held die ik mee op de aanval stuurde ,want als ik op annuleren duw is mijn held meteen terug in de stad,heb ik dan nog steeds de power van die held op mijn...
  10. niet functionerende tta en alarm

hoi allemaal ik ben het een beetje zat ,had op lalysos tax the poor kunnen weerhouden zo makkelijk te winnen maar was zo pissed of kreeg elke dag aanvallen wat ik niet erg vond maar die vijf keer dat men bijna in al mijn steden alles kapot maakt en ik krijg geen een melding van al die aanvallen...