• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Goedgekeurd (Een oplossing voor) het probleem dat tta heet

Dan zal een modje op dit forum dit naar goedgekeurde brengen waarna ze worden doorgespeeld aan Innogames, dit op een stapel komen te liggen bij een of andere dev, en het ook weer een enige tijd zal duren voor deze gelezen zal worden. Misschien zal deze dan gewoon regelrecht de vuilbak invliegen...
  2. Goedgekeurd Awards

Voor, sommige awards zijn idd heel laag, gemakkelijk te behalen als je er je zinnen op zet. Lijkt me wel leuk en een hele prestatie als je zo'n moeilijke award binnen kan halen.
  3. Goedgekeurd (Een oplossing voor) het probleem dat tta heet

T zou ook al wat helpen als je achteraf te weten kunt komen van wie het was.
  4. Wat is dit voor een oneerlijk voordeel

Wie geeft er nu ook geld uit als je nog maar begint... Tenzij je vooraf een grondige research hebt gedaan over het spel. Dat is vaak de verkeerde instelling van beginnende spelers volgens mij, denken dat ze met geld er tegenaan te smijten het spel gaan redden. Denk je nu echt dat niemand van ons...
  5. Afgekeurd Geen Goud voor GS in Beginnersbescherming

Ik denk ook niet dat deze methode zou werken, dan wacht je gewoon tot de BB voorbij is. Tegen dan heb je een mooie voorraad opgeslagen om te 'verkopen'. De werelden zullen het zelfde 'oude' resultaat krijgen enkel wat uitgesteld, doordat je in die BB niet zou kunnen verkopen. Wat dan volgens mij...
  6. Discussie Wereld Helorus

Jullie vinden moraal voor noobs, oké dat vinden jullie dan. Kwestie van het heen en weer gebrabbel van wel noob, niet noob te stoppen. Het is simpel, je hebt servers met moraal en zonder moraal. Degene die met moraal willen spelen kunnen aan de slag gaan, degene die zonder moraal willen spelen...
  7. Discussie Wereld Helorus

Moraal is echt te doen, dat zorgt er tenminste voor dat kleinere spelers ook kunnen groeien, die anders niets tegen grotere spelers kunnen beginnen. Dat moraal voor noobs is, is de grootste nonsens. Het is gewoon een onderdeel waar je rekening mee moet houden, voor je er aan begint. Niemand...
  8. Grepolis Times: Discussietopic

Wat is de reden dat jullie destijds Yumpu gekozen hebben om deze magazines te publiceren? Issuu is in mijn ogen toch veel beter qua kwaliteit en leesbaarheid. Vergelijk Yumpu even met Issuu het verschil zal je meteen zien. Yumpu is enorm blurry. Ik zou opteren om weer voor Issuu te kiezen.
  9. Goudvrije wereld

Urgh, jullie zijn wel bijzondere klanten, die klagen over dat een bedrijf minder winst zou maken… Net de omgekeerde wereld hier. Jullie hebben nog nooit gehoord van klant is koning zeker? Zonder ons (=klanten) is Inno niets. Hoe Innogames precies aan z’n inkomen geraakt is ons probleem niet...
  10. Script Modscripts

Ik bedoel maar gewoon dat iedereen het gewoon uit die tabel kan aflezen en dat er eigenlijk niets ingevoerd moet worden aangezien het dubbel werk is en je het dus kan aflezen. Ja daar komt het ongeveer op neer, maar dus ook in begrepen met hoeveel gevechtspunten heeft iemand. Vandaar uit...
  11. Forum team Phyllodes

Ten eerste welkom op het forum! Ook al zijn we nu al paar weken ver. :) Ten tweede, je bent nog maar 18 en werkt al op zelfstandige basis? Dat lijkt me al een straffe prestatie (zelf werk ik ook op zelfstandige basis, ander beroep en paar jaartjes ouder). Vanwaar de beslissing om zelfstandig kok...
  12. Script Modscripts

Wel wat verwarrend, je spreekt van berekenen maar er valt niets te berekenen, het systeem haalt gewoon gegevens op van de database die eronder staat. Dus ik kan ook gewoon simpel daar kijken hoeveel cp ik nodig heb voor een bepaald level. Daarnaast is het ook niet interessant, wat ik liever zou...
  13. Afgekeurd Feestdagen

Dan kunnen we evengoed alle dagen 'feestdagen' vieren. Is niet moeilijk dat Duitsland iets 'meer' krijgt dan andere landen, Innogames is daar geboren. Meer hoef je er echt niet achter te zoeken. Daarbij doordat deze server bestaat uit BE/NL zou er weer rekening moeten gehouden worden met die...
  14. Afgekeurd Keuze bij peiling kunnen veranderen

@Quintendb, dus als je keuze achter staat moet je maar de andere (beste) keuzes nemen? Kan geen groot probleem zijn om als dan toch iemand van mening veranderd even die persoon zijn/haar mening bij te houden bij het uiteindelijke besluit. Als er een gelijke stand is, lijkt het mij toch veel...
  15. Feedback Evenementen

Wat wil je, iedereen maakt er toch gretig gebruik van, je zou maar dom zijn indien je dat niet doet. Daarop speelt Inno in, natuurlijk. Zie het dan ook niet snel verdwijnen/verminderen.
  16. Grepolis Times - Uitgave #75

Zucht... -.-' en waar was de Q&A?
  17. Vraag Een aantal vraagjes

Het font heeft wat weg van Times New Roman. Er is wat verschil in de letters 'G', 'R', 'P' en 'S'. De 'O' van Grepolis is hoogstwaarschijnlijk een glyph. Times New Roman, zit normaal bij je standaardlettertypen.
  18. Afgekeurd aanpassen spreuk Illusie

Ik heb niets tegen fakes? Ik zeg dat door zelf gekozen tijden fakes moeilijker onderscheppen te zijn. Fakes met illusie zijn volgens mij al moeilijk genoeg te onderscheppen.
  19. Grepolis Times - Uitgave #75

Het is niet eens opbouwende kritiek. Het is afbrekende kritiek, puur iemand op de schandpaal plaatsen. 'Ontslaan' lijkt mij dan ook niet de probleemoplossende manier. Uiteraard kan er wel op gewezen worden maar sommige reacties op dit forum zijn van het laagste niveau dat er bestaat. De...
  20. Afgekeurd aanpassen spreuk Illusie

Tegen, het spel zou er niet leuker op worden. Fakes zullen moeilijk te onderscheppen zijn, als ze dat al niet zijn, als je weet dat het de snelheid heeft van een vuurschip.