• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. seppke

Discussie Updates discussietopic

Joepie top update op misschien wel de minst gebruikte feature van Grepolis...
  2. seppke

Einde Oropus

Voor zover ik weet laat Trump zen volk tenminste niet de keuze te verzuipen achter een muur of afgeslacht worden door een superieur leger.
  3. seppke

Einde Oropus

YOU JUST GOT PRANKED! TRUMP 2020, Go home sleepy Joe, BUILD THAT WALL YEAH!
  4. seppke

maximalisatie kolonisatietijd

De jeugd van tegenwoordig heeft geen geduld meer, wordt hier maar weer eens pijnlijk blootgelegd. In mijnen tijd duurde een kolonisatie 48 uur!!!!/2 DAGEN!!!! en je moest nog 1TB en 1 troep missen. Dat was pas zwaar en onmenselijk, maar zag je ons zagen
  5. seppke

top/flop

stop met wenen wener
  6. seppke

Algemeen Praattopic Gonnos

Flop Trivey want resetsl*t
  7. seppke

Einde Oropus

Iemand die spot en provoceert met de grootste haatzaaier van de planeet zou beter eens in de spiegel kijken! Ongelooflijk hoe iemand het in zijn hoofd haalt deze neonazistische, racistische, homofoob en xenofoob Trumpclown op zijn profiel zet en dan denkt dat dit grappig is! Sad world
  8. seppke

Discussie Wereld Hermonassa

[/SPOILER][/SPOILER][/SPOILER][/SPOILER][/SPOILER]
  9. seppke

top/flop

Top qwerty Flop: Azerty: minder geschikt voor Nederlands + de beruchte ALT-GR combinatie is vereist voor vele symbolen, en je moet shift indrukken voor cijfers.
  10. seppke

top/flop

Flop iedereen die op deze wereld speelt
  11. seppke

Discussie Wereld Gonnos

kutinstellingen voor noobs
  12. seppke

Discussie Wereld Eubea

Fout, er is een 3/4de meerderheid voor snelle werelden, zelfs extreem snelle werelden zou iedereen wel is willen. Maar Inno laat het spel rustig doodbloeden
  13. seppke

Genderdiscriminatie

Wat ben jij een narrow minded rechtse neo-fascistische troll...
  14. seppke

Discussie Wereld Eubea

Man wereldvreemde paupers, hoe kan dit serieus zijn? Eerst staat er een kei van een spellingsfout in, en was dat het maar... Wat een kutinstellingen verder, niemand vraagt om trage werelden, niemand, alleen die seuten die hier om de 3 maanden komen zeggen "een trage wereld mag ook wel is", om...
  15. seppke

Genderdiscriminatie

Wij eisen dat de evenaar verlegd wordt, recht door onze reet aub.
  16. seppke

Genderdiscriminatie

En persoonlijke sneren naar mijn identiteit als genderfluide panseksueel? Is het zomaar toegelaten om onze problemen zomaar te minimaliseren?
  17. seppke

Genderdiscriminatie

Nou nou nu komt het ware gelaat naar boven. Het zijn dit soort kortzichtige minimaliserende reacties dat vooruitgang in de weg staan. Het is van groot belang dat deze onderwerpen uit de taboesfeer worden gehaald en de juiste voornaamwoorden opleggen aan andere mensen is het begin van het...
  18. seppke

Genderdiscriminatie

misogynistic pig, jij bent de reden dat deze situatie nooit zal veranderen. stik lekker in je zelfverherlijkende toxische mannelijkheid.
  19. seppke

Genderdiscriminatie

Ik ben voorstander. Jaren voel ik me namelijk al niet helemaal in men vel als jongen. Ik voel me meer een non-binaire genderfluide panseksuele microgolf. Gelukkig hebben mijn Amerikaanse vrienden al 58 nieuwe genders verzonnen en heb ik dus mijn artificiele voornaamwoorden zelf gekozen, ik zal...
  20. seppke

Discussie Spelupdate 2.188

Wat zou er nu beter zijn dan een alarm dat je levensverwachting doet dalen met 5 jaar door hartfalen