• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. de speler boven je

noob
  2. goudfarmen

naam zeg het zelf wel :D wij zijn de noobs dat gaan goudfarmen hier :) wie doet er mee :D
  3. pet sematary

Goudfarmen ook goed?
  4. Topics verwijderen etc

Er is totaal niks mis met het taalgebruik?
  5. Topics verwijderen etc

Inhoud verwijderd.
  6. Maandag 11 November of vrijdag 15 November?

Gaat niet over dt fouten hoor gaat over die fucking datums da overal verkeerd staan. Bij werelden, bij updates. Is toch niet moeilijk om die datums het z4lfde te maken of de juiste te zetten
  7. Maandag 11 November of vrijdag 15 November?

Dat ze me maar bannen, zegt da ook veel over hun als ze geen commentaar willen hebben. Dan is het gewoon een dictatuur
  8. Maandag 11 November of vrijdag 15 November?

Kunnen jullie ooit maar ooit ins juist zijn me die datums, kinderen van 5 jaar kunnen het nog beter. Nooit zo slecht forum geweten dan nu
  9. Discussie Updates discussietopic

Voor je updates doet, probeer wel eerst hier jullie eigen mensen te updaten. Maandag 28 oktober Dinsdag 28 oktober lol
  10. Gouden awards

dan mag jij de stats na kijken hoor tel wel geteld 3 veroveren van TTP, mij mag je niet bijtellen want ik was uit TTP toen je mij veroverde
  11. Gouden awards

dan moet je nog 7 steden veroveren en dan zit je aan 10 jongeman :)
  12. Gouden awards

Beste speler: outlanders Beste Alliantie: TTP De beste alliantie speler: outlanders, vinnie, attack sven ... Het grootste ego: Sam the Eagle Beste leider: El Pepe Slechte leider: MR-1992- Meest overschatte Alliantie: de tegenpartij Meest onderschatte Alliantie: Meest overschatte speler: Sam...
  13. Wedstrijd De giften van de pompoen

4 en 12
  14. Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

zo zot ben ik nu ook weeral niet :D
  15. Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

deze pakketten is om mee te lachen 50 euro voor 1 x vs om de 3 uur etc willen ze hiermee mensen proberen om mensen pakketten te laten kopen :D
  16. Hoe denk jij in-game over de speler boven je?

naamgenoot :) dictatuur stef
  17. Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

Ge hebt zelden pakketen om te kopen ben nu weer vanaf augustus bezig en heb wel maar 1 pakket tegengekomen. Mag van mij part meer pakketen komen ook En niet goud gebruikers jullie kunnen zagen hoor, als je actief aan goudhandel doet heb je zo 40k goud gesprokkeld op een wereld
  18. top/flop

achja is gewoon grappig dat fools, starfleet, fata en loco tegen north moeten gaan spelen omdat ze het anders niet kunnen
  19. Discussie Nieuwe wereld

wie op deze wereld al geen 5k goud heeft verzameld doet iets goed mis lol
  20. Vakantie modus

easy, je ziet vaak als er een alliantie hoort dat er een MA op je gepland word gaan de helft in vm dat is misbruik van maken. als ze dit toevoegen kunnen ze op een andere wereld wel spelen