• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. firebloem

Discussietopic

Dit zal eerder afhangen van wie het topic beheert. Heb je in ieder geval al wel een topic gemaakt bij "Aanmelden" zodanig dat men weet dat je een mentor wilt?
  2. firebloem

Samenvatting council meeting Term 2

Beste Grepolis spelers, We zijn blij om jullie te kunnen melden over ons werk als leden van de Inner Player Council en het eerste officiële evenement - een videoconferentie - dat we hadden met de volgende deelnemers: Innogames: Thorsten Schankin (Product Manager), Bernard Graham (Game...
  3. firebloem

Grepolis Times: Discussietopic

Grepolis Times was zeker een leuk dingetje. Dat zeggende, werd het met de jaren lastiger om het uit te geven. Steeds meer reporters vielen af. Werd er iets geschreven was er altijd veel kritiek en zelden een compliment. Uiteindelijk leek het dan voor vele geen nut meer te hebben om te schrijven...
  4. firebloem

Gameplay Snelle belegeringswereld

Dit is inderdaad iets waar de meerderheid van de spelers het mee eens is. De trage werelden zijn al lang afgezaagd. Zeker als je kijkt naar de belegeringswerelden, zij kunnen echt wel eens een wereld met deftige snelheid gebruiken.
  5. firebloem

Feedback Spelupdate 2.167

Op dit moment enkel je eigen steden omdat het nu enkel over bandietenkampen gaat.
  6. firebloem

Feedback Spelupdate 2.167

Ik ben het volledig met @Bullspirit Dancer eens. Nog meer animaties zijn onnodig. Intussentijd vraagt de community al tijden naar verbeteringen in het spel. Onder andere dus de fameuze zandloper die je telkens krijgt als je wil timen, van stad wil wisselen, gs wil schenken aan een...
  7. firebloem

Feedback Wereld Sestos

Het valt mij op dat deze wereld oud systeem is, wat super is voor de spelers die graag belegering spelen. Dat zeggende is het nogal teleurstellend dat het ALWEER een trage wereld is. Wat ik nog meer betreur is het feit dat sinds het eindspel dominatie is uitgekomen (dit op nl in de wereld...
  8. firebloem

Forum team DonFrank

9. firebloem

Forum team DonFrank

Ben ik uitgenodigd Frank?
  10. firebloem

alliantie

Gelieve on-topic te blijven en discussies als dergelijke tussen spelers te gaan uitspreken in pm. Houd het een stuk gezelliger voor de andere spelers die het forum bekijken! ^-^
  11. firebloem

Request Boerendorpen farmen

Er zijn eilanden met boerendorpen waarvan je ze nog niet gebouwd hebt. Deze worden niet weergegeven op de app. Het leek me een idee om dit wel te doen. Geeft net een iets beter overzicht wanneer je opzoek bent naar je boerendorpen.
  12. firebloem

Blijkbaar is dat inderdaad recentelijk zo. (Net nagekeken op de app) Slechts de eilanden waar nog geen boerendorp op gebouwd is komen niet op de lijst te staan. Dit is in de browserversie al wel het geval.
  13. firebloem

Vraag Eindspel??

Het is er nog niet, maar Innogames is ermee bezig.
  14. firebloem

Wat dan wel weer handig kan zijn voor app spelers is het opeisen van boerendorpen per eiland. Dit is alreeds mogelijk op de browserversie (mits je premium hebt).
  15. firebloem

Discussie Stel je kandidaat voor de tweede termijn van de Player Council

Goedemiddag! Mijn naam is Jennifer, beter bekend onder de naam firebloem. Ik ben op de Nederlandse server begonnen in maart 2010. Na al de jaren gespeeld te hebben op meerdere werelden met beide veroveringssystemen (Opstand, Belegering) , in meerdere top-allianties en met zoveel verschillende...
  16. firebloem

Discussietopic

Dit lijkt me toch echt niet meer zo actief... waar zitten al die nieuwelingen!?
  17. firebloem

Grepolis Times: Discussietopic

Het geen dat meerdere spelers tegenhouden om te schrijven is het feit dat er meer afbrekende kritiek dan opbouwende kritiek gegeven word wanneer iemand een artikel schrijft. Velen beginnen dan uiteindelijk ook te denken: "Ik schrijf opdat mensen kunnen lezen wat er gaande is in hun wereld. Ik...
  18. firebloem

Discussie Grepolis Speler Council

Bdeankt voor het snelle antwoord. was zowat alles wat ik wou weten. Veel succes alvast mocht er weer een nieuwe belegeringswereld uitkomen!
  19. firebloem

Discussie Grepolis Speler Council

Voor zij die het concept nog niet goed begrijpen : https://nl.forum.grepolis.com/index.php?threads/de-grepolis-spelers-council.37604/ Verder ben ik er zeker van dat als dit topic het nog niet duidelijk voor je maakt, je altijd welkom bent bij een van de moderatoren.