• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Invloed scherpzinnigheid op ranglijsten

De enige manier om het rechtvaardig te houden, voor mij een go
  2. Top/flop alliantie

@ alle schelmpkes Ik ben er weer.... Helaas zie ik dat hashie het probeert maar er niet uitkomt. Hoe meer tekst hoe meer onzin er getypt wordt door zijn mama en ook mij kopieren om belangrijk te lijken. @ neerstortend buideldier: Je bent gewoon om he... Je bent gewoon fan van mij. Je noemt me...
  3. Algemeen praattopic Myonia

@ neerstortend ps 4 personage Wow... Je kan tot 4 tellen.Als jij je avatar baseert op deel 4. dan begrijp ik alle reacties hier op het AF wel van je. Altijd het 4e plan dus. Nooit orgineel. toedeloe
  4. Top/flop speler

@tollertje Ik zit je hoofd blijkbaar . Je vis pogingen zijn helaas doorzichtig en zinloos. Ik speel niet op myonia. Wel op Paros onder mijn pseudoniem guest07f6ae4b80d44cc2cbc
  5. Top/flop speler

@toldiertje: Ik vind het briljant hoe jij jezelf toch zeer duidelijk omschrijft hier.Schreeuwen om aandacht. Typisch gevalletje calimero. We begrijpen je wel hoor. Komt ooit wel goed met je. On topic: flop Crash Bandicoot, omdat hij niet echt uit zijn woorden komt. best wel moeilijk natuurlijk...
  6. Algemeen praattopic Myonia

@neeerstortend PS1 personage Jazeker heb ik dat. Jou spammen hier op het forum. Fijne dag verder
  7. Top/flop speler

@draaibandiet: Je speelt op hyperborea voor goud? on topic Flop speler: vandaag zeker Trollnations
  8. Top/flop speler

@ neergestort bandietje Jij speelt er dus ook! Gezellig hoor. Past wel bij jou. On topic: Top Easy Player
  9. Top/flop alliantie

@ # dudette Heeft je mama geholpen met typen? Zijn wel erg veel woorden voor jou! Als jij Trump als het summum ziet, ach da zegt inderdaad genoeg. . Wie zegt dat ik niet speel trouwens. Maar wat heb jij tegen Belgen? On topic: Top Wild Wolves
  10. Top/flop alliantie

@ draai braai: Je moet de diepte zien in dit verhaal, het is een gesprek in een gesprek in een gesprek in een gesprek. Uiteindelijk Zeg ik iets en jij hebt niks om te antwoorden. In elk geval niks waarmee je me echt pareert. Maar he. kop op he. Blijf proberen, ooit lukt het. Top: Justcheesse (...
  11. Top/flop alliantie

@ # : Ben je ook wakker. Ik probeer het te minste neutraal te houden. Jij bestempeld dus iemand en zet het weer in een hokje. Dat weer erg trumpiaans van je. Maar dat hoort wel bij de schelmpjes. Veel lege praat hier op AF omdat er geen degelijk weerwoord gegeven an worden aan mijn...
  12. Top/flop alliantie

ik weet wel waarom je dat nu zegt top: trol hij weet dat hij nu al 600k deff punten heeft
  13. Top/flop alliantie

@tollend veldmuisje: aangezien jij en ik de enige zijn die hier veel spammen zegt in elk geval enorm veel over jouw kwaliteiten op myonia. Ik speel daar niet. lekker blijven spammen. On topic: top straddlemac ouwe deff koning. 132K deff punten en nog geen stad kwijt schijnt veel deff te...
  14. MA op Lev Yashin

@tinus: Welke dan? Er zijn zoveel luizen...
  15. Top/flop alliantie

@ humor selfie: Je hoeft het niet te lezen hoor. Waarschijnlijk vind je het stiekem toch interessant. Daarnaast begrijp jij blijkbaar wel de taal van Frankfurter. Misschien kan jij het vertalen? On topic: top alliantie Renegades
  16. Top/flop speler

Jazekers Ik moest Hyperborea proberen toch?
  17. Algemeen praattopic Myonia

18. Top/flop speler

@havelterberg: Ik reageer niet om gemogen te worden. Ik geef gewoon mijn mening. Helaas is deze voor sommige moeilijk te begrijpen. Ik kan je 1 ding melden.Het werkt want er zijn er een paar die ...................
  19. Algemeen praattopic Myonia

@draaiend diertje: Meen je dat? Wanneer druk je op de format C: combinatie? Organiseer ik een barbecue op dat heugelijke moment. Gaan we gezellig napraten.
  20. Algemeen praattopic Myonia

@trabantje: Dat vind in nu zo jammer