• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Discussie Wereld Selymbria

alle werelden die worden geopend .. daarvoor geldt zo snel mogelijk overheersing en klaar. Zijn vaak dezelfde groep spelers. Gezellig spelen zoals aantal jaar geleden is er niet meer bij
  2. Misbruik stedennamen

hij/zij heeft namen inmiddels verandert.. gaat om speler Defster
  3. Misbruik stedennamen

Helaas is een paar dagen geleden de oprichter van mijn alliantieop de wereld: Pagasae overleden. Qu Bu . Ongelooflijk vervelend en pijnlijk. Nu heeft een speler van een 'vijand' het nodig gevonden om twee van zijn steden een andere naam te geven, namelijk: Qu Bu left the game Qu Bu quiet now...
  4. Foutje in tekst

Had kunnen staan: Dank je wel Praetorian Ruler, we zullen het doorgeven. groeten...... maar ja, vriendelijkheid is iets moeilijks klaarblijkelijk
  5. valsspelen

Tuurlijk Screeny, praat het maar weer goed. Het gaat altijd ten koste van andere spelers die het niet doen en jullie laten het gewoon gaan. Dat komt waarschijnlijk ook omdat jullie zelf vaak in die grote winnende allianties zitten. En het begin van jouw opmerking: Het hoeft niet altijd zo te...
  6. Negatief inwoneraantal

Ongelooflijk fijn dat innogames/support zo goed is geweest de spelers van dit spel op de hoogte te houden van het probleem wat er wederom was/ is en dat ze dat zo fijn hebben uitgelegd.
  7. Verdubbelen beloningen Doos van Pandora

Hey Jelmer, je hebt support toch wel bedankt voor het fijne snelle antwoord dat je hebt gekregen op je vraag?
  8. valsspelen

jezus man wat ben jij zielig
  9. Verwijderen opdrachten in kazerne

Wat heerlijk om zo''n dom antwoord te kunnen geven. maar gelukkig zullen ze nooit zo dom worden als jij eruit ziet op die profiel foto. Mijn hemel. Wat ben jij ldom.
  10. valsspelen

gefeliciteerd, dus jij vind het normaal. weten we nu ook meer van jou. Succes met dit moraal in rl
  11. Verwijderen opdrachten in kazerne

In je wachtrij van 7 opdrachten zie je dat de middelste verkeerd is. Waarom kan je die niet verwijderen ? Waarom moeten eerst de drie opdrachten erna worden verwijderd!!!!!!!!!!!!!! Iedereen kan een fout maken
  12. Gameplay ik vind dat er meer genders moeten worden toegevoegd

dat is niet mogelijk ivm privacy regels.
  13. valsspelen

jij wil gewoon niet snappen dat eerlijkheid het langst moet duren. Ik vrees voor jou dat het nog jaren gaat duren voor je dat snapt. als jij het goedvindt dat spelers op deze manier winnen ben je net zo erg.
  14. goede timing

dat weet ik al jaren, dat klopt, maar als ik verlies wil ik dat het eerlijk gebeurd en dat kan niet eens hier omdat support hun eigen regeltjes hebben verheven tot wetten. En iedereen vindt dat klaarblijkelijk ok. Ik probeer de in mijn ogen rare/oneerlijke zaken te openbaren en een discussie uit...
  15. valsspelen

Ik snap niet dat niemand reageert. Iedere speler die niet in die alliantie zit is benadeeld.Heeft wellicht geld in het spel gestoken en nu blijkt dat speler: E.....10 de boel belazert heeft en daardoor samen met zijn alliantie die wereld gaat winnen. Vind iedereen dat normaal? En support mensen...
  16. valsspelen

Indien een topspeler van een wereld een ban krijgt vanwege iets dat dus niet mag. Er is een grote kans dat deze speler door zijn valsspelen groot is geworden en zijn grootte heeft gezorgd dat hij/zij de wereld wint. Dit zou niet moeten kunnen . Die speler en zijn alliantie hebben voordeel...
  17. goede timing

makkelijk voor jou om dit standpunt in te nemen, jij behoort tot de groep van winnaars.. zo jammer
  18. Feedback Community Preview 2022

Ik ben benieuwd hoe het uitpakt al deze goede voornemens. Wat ik de afgelopen werelden heb gemerkt is dat het bijna steeds de zelfde spelers zijn die winnen. Ze hebben de juiste manier gevonden om samen te spelen en of het nu dominatie of ww wereld is.. ze winnen. Ik hoop dat er een manier komt...
  19. Discussie Wereld Mesembria

We kunnen weer een wereld afschrijven. Dominatie begonnen en weer een alliantie met al 40 %. Goed gedaan spelers. Weer een top prestatie
  20. Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

donfrank schrijft die tools, dus er gaat echt niks gebeuren en daardoor winnen dezelfde groep spelers alle werelden
Bovenaan