• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Het onderwerp 'kanker' in profielen

Ik heb ook een dergelijke tekst in mijn profiel staan, maar ik ben echt vijf jaar geleden mijn eigen moeder verloren aan de gevolgen van (borst)kanker, dus ik weet waar ik het over heb. De ziekte kanker wens je zelfs je ergste vijand niet toe, neem dat maar van mij aan.
  2. Feedback Grepolis App voor Android!

Ik kwam er bij installatie ook achter dat mijn Samsung Galaxy Y niet geschikt bleek. Ik was alleen wel zo dom om de toolbox eerst te verwijderen. Helaas kan ik de toolbox nergens meer vinden. Via links die ik gekregen heb krijg ik dat de url niet bestaat. Dus ik ga verder op de mobiele website.
  3. Discussie Oktoberfest

Re: het oktoberfest Volgens mij gaat het venster tegelijk weg als de tijd verstreken is.
  4. grondstoffen leveren bij vol pakhuis van ontvanger

De overtollige grondstoffen zullen verloren gaan.
  5. geworven speler

Je moet je goud ophalen op dezelfde wereld als waar de speler is gestart. Daarnaast moet de speler zich wel via jouw link hebben aangemeld. Het kan natuurlijk ook zijn dat de speler zich zelf heeft aangemeld zonder van jouw link gebruik te maken.
  6. hoge priesteres

Ja. Echter als jij jouw mytische eenheden ter os wegstuurt naar iemand die geen hoge priesteres heeft, verliezen ze de 20% kracht.
  7. Goden en hun gunsten (beginners vraagje)(bug?)

En de berekening staat op de wiki. Het is de vierkantswortel van het totaal aantal tempel levels en godenbeelden (=5 tempel levels) voor een bepaalde god. Bijvoorbeeld: 4 steden vereren Athene (tempel level 1) en in 1 staat een godenbeeld dan heb je in totaal 3 gunst per uur. (wortel(4+5) =...
  8. WW vraag.

Tenzij je aan het laatste (10e) level bezig bent. Dan moet je goed coördineren dat er niet meer dan nodig wordt gestuurd.
  9. allinatie forum delen

Re: AW: allinatie forum delen Als een verborgen forum wordt gedeeld met een andere alliantie, krijgen alleen leden met de rechten om verborgen fora te mogen zien de betreffende fora te zien. Dus een verborgen forumdeel maken en dan delen. Succes!
  10. Wereld Wonderen

Je krijgt ook nog een oorkonde in de mail (weet ik uit ervaring).
  11. BBCodes overzetten in Phpbb Forum

Sinds versie 2.0 is dat niet meer mogelijk. Overigens vraag ik me af waarom je een apart forum zo maken naast het forum in-game. Als daar teveel op wordt gepost, dan moet je betere regels maken voor het gebruik van het forum. Succes!
  12. internetverbinding delen

Misschien is het dan toch beter om die pc niet voor Grepolis te gebruiken. Dan ben je 100% veilig.
  13. internetverbinding delen

Zolang je collega's niet op jouw computer/account naar Grepolis gaan is er niet veel aan de hand. De supportdienst kan dit verschil volgens mij wel maken.
  14. wereldwonder bouwplaats in bezit

Re: AW: wereldwonder bouwplaats in bezit Alleen een leider kan een wereldwonder starten. Daarvoor hoeven niet perse alle stichtplekken bezet te zijn, hoewel dat wel sterk wordt aanbevolen.
  15. Zwart scherm

Probeer eens een andere webbrowser.
  16. Overname account

Re: AW: Overname account Dit is juist de reden dat het via support moet. Die controleert namelijk of het account ook op andere spelwerelden actief is en of daarmee een eerlijke situatie wordt bereikt.
  17. Aanvalsicoontje

Aanvallen die bij je aankomen zijn altijd geel. Alleen van aanvallen die je zelf verstuurt kan je de aanvalsmodus zien.
  18. Interne overname van stad op WW eiland level 10

Volgens mij was dit een oude bug die inmiddels verholpen is.
  19. Wat is een tripwire?

Letterlijk vertaald betekend het struikeldraad. Vroeger werden deze draden gebruikt om indringers te betrappen. In het spel betekend dit een minimale ondersteuning om geïnformeerd te worden als een alliantielid wordt aangevallen. Binnen sommige allianties heten ze ook anders.
  20. ww bonusen

Ja. Ook als een wereldwonder beschadigd wordt, verliezen alle leden van de alliantie de voordelen van het wonder.
Bovenaan