• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Foutief handelen moderators

proceeds to throw salt
  2. Foutief handelen moderators

Klopt, ik heb hier natuurlijk helemaal geen direct bewijs voor. Echter merk ik gewoon aan meerdere voorbeelden dat dit niet het geval is. Het is ook helemaal mijn bedoeling niet hier om met het vingertje te wijzen en jullie kwaad aan te doen of dergelijke, wat wel mijn doel is is om dit spel...
  3. Forummoderator

dit is altijd zo geweest.
  4. Foutief handelen moderators

Beste In dit bericht zegt u ongefundeerde bewijzen naar uw en dat van het hele supportteam’s hoofd geslingerd te krijgen. Ik ben het slechts deels met u eens, namelijk dat u een hoop verwijten te horen krijgt. Echter zijn deze niet ongefundeerd, er zijn meerdere duidelijke problemen die...
  5. Discussie Wereld Carystus

ongeloofelijk slechte instellingen
  6. Top/Flop

top: Leeuwtjes flop: kille17
  7. Feedback Goddelijke Beproevingen

wij kunnen er niet aan doen dat jij noob bent:D
  8. Discussie Wereld Byblos

wss weer 10u 's ochtends zoals altijd
  9. Grepolis script GrepoTools.

beste, ik heb enkele opmerkingen/vragen. ten eerste staat het grepotools knopje onder dat van grepodata city indexer, wat niet super handig is. vervolgens lijkt het bij mij niet echt te werken?? mvg Egelman
  10. valsspelen

11. valsspelen

ik heb gewonnen op die wereld
  12. valsspelen

hoi jean, dit is toch bij elke ban het zelfde, en dan nog, tis niet dat je zonder dit voorval wel gewonnen had??
  13. goede timing

ik zie gewoon niet wat het probleem is, werelden die tegelijk eindigen?
  14. goede timing

ik snap niet wat je probleem is jean, je maakt toch geen kans om te winnen?
  15. Discussie Wereld Mesembria

hoi jean, wereld is inderdaad gewoonnen, bedankt voor het melden. Wist niet dat laatste stand aanzetten wereld beëindigde
Bovenaan