• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. ondersteunen

alles is mogelijk
  2. ondersteunen

je hebt dus een bubbel acc !!!!! oepsie dat is verboden he
  3. Discussie Wereld Epidamnos

waar het altijd staat he
  4. Foutief handelen moderators

ff opgezocht google op inno games en dn ff naar contact zoeken leg daar je klacht neer dit gaat buiten de gewone support om en zijn kunnen dit dn ook niet zien
  5. Foutief handelen moderators

de enige optie in mijn ogen is (als dat mogelijk is tenminste ) dit rechtstreeks bij inno games zelf neer te leggen
  6. Wat is de criteria voor inactiviteit. Ik zie bij optie alliantie/leden bij diverse spelers status geel

wat klopt er wel van de wiki dat ding is al jaren verouderd en ook al jaren gevuld met onjuiste info
  7. Feedback Dionysia 2022

kan iemand mij de bedoeling van dit event uitleggen want support weet het zelf niet geloof ik
  8. Tribunaal

helaas niet .de leden mogen geen enkele invoed krijgen he
  9. Oldschool

het verdienmodel laat dit niet toe .te weinig opbrengst tegen veel server kosten en dat gaan ze echt niet meer doen daarom komen er ook zo snel nieuwe werelden
  10. de illuminati

en de wereld is plat en je kan er af vallen toch
  11. Feedback Bezweringscirkel

dus je moet feedback geven op een topic van 2 jr geleden
  12. Oldschool

gaat nooit gebeuren hoor servers kosten een boel geld en een wereld zonder goud komt er nooit meer
  13. Feedback Bezweringscirkel

te gek gewoon dat je niet eens de moeite neemt een nieuw topic te maken
  14. Feedback Goddelijke Beproevingen

en wederom op achilles opdrachten die helemaal niet kunnen dames en heren van support zouden jullie misschien eens de aangekaarte problemen kunnen oplossen of in elk geval een reactie geven over het probleem
  15. Feedback Goddelijke Beproevingen

als ze het hadden gedaan zoals in de uitleg staat was het een ander verhaal daar zijn de doelstellingen een stuk beter te doen maar zoals altijd waarom zouden ze iets doen zoals ze het uitleggen en laten zien
  16. Feedback Goddelijke Beproevingen

en weer maar eens beloningen die op achilles niet eens kunnen pfffff word tijd dat ze het eens een keer goed gaan doen
  17. Discussie Wereld Amisos

is idd te gek voor woorden dat iets een dag te laat gestart word zonder ook maar enig uitleg als ik dat op mij werk doe (betaald of niet ) lig ik er gelijk uit gewoon een keer niemand op een nieuwe wereld starten denk ik
  18. stadsbescherming maar voor een aanval

weinig vs mee sturen en je kolo zal blijven varen
  19. Event Spartaanse Huurmoordenaars

zat je dinsdag al bij de community dan ???????
  20. Vraag Herstarten

vraag het beste via support vragen onder spelgerelateerde vragen
Bovenaan