• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Artifex

Wedstrijd De schatkamer van Olympus

Hierbij de winnaars van deze wedstrijd: Getal 5: @MissScarlet @Panrider @Maxgladius Getal 12: @Orangelady @gijs55222 @juan el fumador Getal 18: @Clenbuterol @Brombeerke @Brug53 Gefeliciteerd met jullie prijzen! Jullie mogen contact opnemen met de supportdienst met als onderwerp Schatkamer...
  2. Artifex

Gegroet gelijk-hebbende strijders, Excuses voor onze zeer zeer late reactie. Zoals vele van jullie weten zijn wij naast moderatieteam ook gewoon mensen met nog een leven vol verantwoordelijkheden. Soms met zoveel verantwoordelijkheden dat sommige dingen op de stapel belanden en vergeten worden...
  3. Artifex

Gegroet strijders, Sinds 2 dagen was er iets vreemds aan de hand in het grote kasteel van het Grepolis.nl Team op Olympus. Een vreemd geluid maakte zichzelf hoorbaar door de gangen van het kasteel. Na nog eens 2 dagen kon Artifex het niet meer aan en ging samen met Kroenuh en OmeLuuk op...
  4. Artifex

Feedback Winter Grepolympia 2021

5. Artifex

Informatie Winter Grepolympia 2021

Beste community, Het lijkt erop dat er een fout is gemaakt bij het verkondigen van de startdatum. De startdatum van het event is niet 18 januari, maar 19 januari. Het nieuwe event is dus vanaf morgen te spelen! Onze excuses voor deze communicatiefout. Met vriendelijke groet, Jullie Grepolis Team
  6. Artifex

Tyches Rad van Fortuin

Tyche keert terug dit feestelijke seizoen, maar met een twist! Welkom bij Tyches Rad van Fortuin! Wat is Tyches Rad van Fortuin? Tyches Rad van Fortuin is een gloed nieuw type event, dat jou een unieke manier bied om fantastische prijzen te winnen! Dit event komt in de plek van Tyches Advent...
  7. Artifex

Bezweringscirkel 2020

Gegroet, sterveling! Gruwelijke tijden komen eraan in Grepolis! Ben je klaar om geweldige prijzen te bezweren tijdens het bezweringscirkel-event? Verzamel diverse ingrediënten tijdens het voltooien van dagelijkse taken. Deze ingrediënten kunnen worden gebruikt om speciale bezweringen voor te...
  8. Artifex

Egeïsche gevechtsschepen 2020

Ahoy kapitein! Vijandelijke schepen in zicht! Het grote gevecht om de Egeïsche zee gaat van start Jouw scouts hebben een horde vijandelijke schepen gespot aan de horizon, de Egeïsche gevechtsschepen zijn terug! Jouw taak is om de vijandige schepen te vinden en tot zinken te brengen in de...
  9. Artifex

Discussie Schade aan de Community?

Vraag me af of @zebia hier ook nog eens reageert op mijn vraag.
  10. Artifex

Spartaanse Huurmoordenaars

Dames en heren, Er is een update vanuit het Spartaanse Huurmoordenaars event betreffende de community doelen. Deze update vind je onder de aankondiging van het event bij aankondigingen. https://nl.forum.grepolis.com/index.php?threads/spartaanse-huurmoordenaars.40044/
  11. Artifex

Ik neem aan gewoon Windows 10? Wellicht chrome eens opnieuw installeren?
  12. Artifex

Klopt, en om dat tegen te gaan is besloten dat er, hoe vervelend ook, geen herstarts meer worden uitgevoerd op een nieuwe wereld omdat er misbruik van werd gemaakt. Wat voor browser gebruik je? Jij als eerste dan? :P
  13. Artifex

En dat terwijl we vorig jaar ons 10 jarig bestaan vierde.... goed rekenwerk.
  14. Artifex

Nou ik voel me ineens een stuk minder gewaardeerd door jou sinds ik niet meer op 1 sta...
  15. Artifex

Wereld Rhamnus

In dit topic kan gediscussieerd worden over de nieuwe wereld Rhamnus.
  16. Artifex

Vredestijd Pasen

Ik zal mij niet snel bemoeien met discussies maar in dit specifieke geval ga ik dat wel even doen. Waar haal je deze uitspraken vandaan @jeangenie ? Ik vind het nogal iets dat je hier zegt. Heb je daar op welke manier dan ook enig bewijs voor? In het geval van 'ja' laat dat ons dan eens zien...
  17. Artifex

De Grepolis Times, een nieuwe editie!

Ik verspil geen energie aan trollen. Niet bij de Times, niet op support en niet hier op het forum. Dat is het enige en tevens ook laatste dat ik er hier over ga zeggen. De Times werkt met serieuze mensen en niet met trollen. En als iemand je een trol noemt dan is dat niet om te beledigen maar...
  18. Artifex

De Grepolis Times, een nieuwe editie!

In deze bizarre tijd kunnen we wel een nieuwsbron gebruiken die gaat over iets wat we allemaal leuk vinden, GREPOLIS! Heb je interesse om op korte termijn een stuk te schrijven voor een nieuwe editie van de Times? Kom dan in deze discord chat: https://discord.gg/ewSVAYz We kunnen daar...
  19. Artifex

Zebia

Hartelijk dank voor deze dankvideo! Een kleine opmerking ergens zeg je 'zij' maar het is toch echt 'hij' :P
  20. Artifex

Grepolis Times: Discussietopic

Ja. Nog altijd een onderdeel van Artifex Publications inc.
Bovenaan