• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. ForumTroller

Discussie Wereld Zakynthos

Wanneer komt er nog eens een snellere wereld uit zoals Actium o_O
  2. ForumTroller

Discussie Wereld Apollonia (casual wereld)

Idd die 20% is zeer weinig of terwijl haal je dit weg of terwijl vergroot je het percentage met meer dan de helf. Geen zin om 4 uur te vliegen om GP te rappen bij mijn “punten soort genoten”
  3. ForumTroller

Overzicht wereldkaart

Nog mensen die dit probleem al een ganse dag hebben? Best irritant als ik naar iets bepaal wil zoeken :(
  4. ForumTroller

Zoekfunctie in rapporten

Sommige mensen vinden als term misschien de stadsnaam zelf makkelijker en zeker voor met spelers van +150 steden.
  5. ForumTroller

Zoekfunctie in rapporten

Momenteel kun je enkel rapporten filteren om rapporten makkelijker te zoeken. Mijn idee was om gewoon een extra zoekbalk er bij neer te zetten zodat je gewoon naast het filteren tussen (aanvallen, ondersteuningen,..) ook nu bv. een spelersnaam kunt intypen zodat je niet tussen alle aanvallen...
  6. ForumTroller

Aanpassing award

Volgende had ik in gedachte: Om het awardje veroveraar van de dag te behalen moet je de meeste steden op 1 dag hebben verovert maar hierbij worden spooksteden en internes niet meegerekend. (hierbij wil ik vooral de spooksteden wegwerken) Zo zou men ook bij het awardje aanvaller van de dag en...