• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. zebia

top/flop

Ik vind het een zeer goede tactiek dat je iemand gaat hacken bij een computer waar amper komt en dan de hele wereld op zijn kop zet. Ik ga het noteren voor de andere werelden.
  2. zebia

Open spel Nachtwaker

ja lang geleden ja
  3. zebia

Belegeringswereld eerder NB

@Busje68 dat hoort bij het spel de kolo tegen nachtbonus in je stad kan liggen. Het enige wat jij kan doen dat je stad/steden goed bewaakt worden. Anderzijds heb je wel voor een deel gelijk dat kolo's op laat tijdstip voor aantal spelers hun slaaprust verstoort of belemmert om goed grepolis te...
  4. zebia

Top/Flop allianties

Mijn alliantie natuurlijk TOP : @Artifex is de beste mod
  5. zebia

Namengebruik in Grepolis

Karl Marx heeft zijn stedennamen netjes gewijzigd overigens
  6. zebia

Namengebruik in Grepolis

Hallo Ik wilde even vragen of je stedennamen mag vernoemen naar bepaalde personen zoals Karl Max, Vladimir Putin, George Costanza en Cosmo Kramer? Karl Marx en Qutru gebruiken van die namen in steden, ze zijn van mijn huidige alliantie op de wereld Lapithos Ik stoor me zelf aan de manier waarop...
  7. zebia

kritiek

Dan wil ik een nieuwe Grepolis wet instellen : Artifex krijgt 20 euro per maand salaris Screeny krijgt 15 euro per maand salaris De rest van die mods 10 euro per maand salaris
  8. zebia

Gouden Award

Hier heb ik het over mezelf
  9. zebia

Black friday aanbiedingen

Je kunt die troepen beter zelf maken met gs dat gaat stukken beter en sneller om aan die 300 vs te komen. Er is ooit een petitie getekend tegen warfare packages, die ik toen ondertekend had maar dit bedoel ik niet met het verminderen van warfare packages. Dit nationale euro verspilling als je...
  10. zebia

Black friday aanbiedingen

Het is echt een black friday oftewel een zwarte vrijdag, het betekent dus slechte aanbiedingen en oorlogspakketten die er niet heel aantrekkelijk uitzien. Ik zou zelf eerder die van 50 euro nemen dan die van 100 euro voor de wereld Lapithos lijkt mij gunstiger qua wat erin zit. 20% extra goud is...
  11. zebia

Gouden Award

Beste speler: THC. Beste Alliantie: GP Machine De beste alliantie speler: NicoArthur Het grootste ego: DAT BEN IK ZELF! Beste leider: NicoArthur Meest overschatte Alliantie: GP Machine Meest onderschatte Alliantie: Aexillians Meest onderschatte speler: NicoArthur Met wie zou zeker graag in een...
  12. zebia

Gouden Award

Zo zal ik dit ook maar hier ploppen, trouwens gekopieerd van onze grote vriend @Delete. zijn topic op Lalysos. Vragen (Graag vragen kopiëren En er een kleine uitleg bij geven) Beste speler: Beste Alliantie: De beste alliantie speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechte leider: Meest...
  13. zebia

Wie oh wie gaat hier los?

2de staan na 8 jaar is ook heel knap, hoe lang zou het dan duren voordat je 1ste word? Ik wil niet zeggen dat je slecht bent maar als een wereld zolang duurt dan kun je enigszins toch top100 speler zijn en nr1 zijn van de wereld als alliantie.
  14. zebia

Top/flop spelers

Top : @THC. en zijn aanhangers
  15. zebia

Maandag 11 November of vrijdag 15 November?

Z'n soort reactie had ik ook kunnen typen maar de mods kunnen je daarvoor in principe denk ik voor bannen, al heb je er al 1 gehad op lalysos ingame dus wie weet komen zulke dingen op je strafblad te staan die ze achter de schermen bijhouden
  16. zebia

Maandag 11 November of vrijdag 15 November?

Als het niet zo is krijgen we dan een compensatie?
  17. zebia

Discussie Wereld Lapithos

ik start wel op maandag nadat deze wereld eruit heeft gelegen omdat ingame nog niet alles in orde zal zijn net als op Lalysos
  18. zebia

Gouden awards

Beste speler: THC. Beste Alliantie: Tax The Poor De beste alliantie speler: Jack091034 Het grootste ego: Sam the Eagle (edit) Met wie zou zeker graag in een alliantie zitten: Jack091034, Spartje, Kaardia, Megabuuhtje, DanielRV Met wie zou je zeker niet graag in een alliantie zitten: Sam the...
  19. zebia

Hoe denk jij in-game over de speler boven je?

Zal vast een hoofdrol hebben in Avatar 2 op 18 december 2020 wanneer deze in release gaat.
  20. zebia

Hoe denk jij in-game over de speler boven je?

Bezorgt mij een hypemomentje van spanning en sensatie met zijn enge horror plaatjes