• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. erg grof taal gebruik

Grof taalgebruik is inderdaad kankerasociaal.
  2. Script Flask-tool

nou doe mij maar zo'n verified maiden hoor gr. evert
  3. Kan ik een aanbieding aanvragen bij jullie Goud of pakketten?

Ja hoor. Ik bied de helft.
  4. hutspot met kwakkemole

hallo allemaal ik had opeens een ingeving, normaal maak je hutspot met aardappels en wortels en uien en dan wat kruiderij, maar elke keer hetzelfde is ook zo saai wat als je wat kwakkemole van van die avocado's erdoorheen zou doen, zou dat lekker zijn als iemand ervaring hiermee heeft laat het...
  5. Gameplay Het toegankelijker maken van Grepolis dankzij stedenhandel

Heb je dit spel recentelijk gespeeld? Het aantal van zulke idioten zal je verbazen :)
  6. Inschrijftopic WvW

1. WatBlaasJeInMijnOor? 2. ItsDash 3. Westkiek 4. speeder tissot 5. Ctrl Alt Delete 6. lauwe pudding
  7. Gameplay Het toegankelijker maken van Grepolis dankzij stedenhandel

Dankjewel! Je mag zelf kiezen, maar wel binnen een limiet. Zou zeggen maximaal €99,99 per stad, vijandige clustersteden zijn dat wel waard. Vanuit een QOL perspectief kan er wellicht ook gelijk een manier toegevoegd worden om een heel account over te kopen.
  8. Gameplay Het toegankelijker maken van Grepolis dankzij stedenhandel

Hallo allemaal, Na het lezen van het topic over een nieuwe casual wereld, ben ik eens gaan nadenken over mogelijke manieren om meer nieuwe spelers aan te trekken en de huidige groep te behouden. Voor spelers met een druk leven is het starten van een nieuwe wereld op Grepolis een vrij grote...
  9. Mole Hole

ben ook ooit begonnen met mole hole nu aan de crack begin er niet aan gr. evert
  10. branders

hallo iedereen weet iemand wat het nut van branders precies is want het stopt geen sirenes of hydras of kolos of transportboten of snelle transportboten en je kan er gewoon biremen naartoe sturen en dan sterven ze net zo hard krijg je misschien een gratis waardebon voor de lokale snackbar als...
Bovenaan