• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

1. Discussie Updates discussietopic

kunnen jullie nu helemaal niet meer foutloos iets op papier zetten want de update beschrijving van 19-9-24 is door een kleuter gemaakt lijkt het
  2. Troepen verdwenen maar nog wel zichtbaar in kazerne

heb je een eiland opdracht gedaan ?? dan kunnen je troepen evt daar nog staan anders support raadplegen
  3. Beginnersguide

5 goden ?????? achilles heeft er al 6 en dan tel ik de andere niet eens mee over een paar jaar hebben ze het bij inno wel door en veranderen ze het wel ff
  4. Functionaliteit Het domein grepol.is

waarom zouden ze dat doen dan
  5. Discussie Wat verdient een stukadoor?

als je 500 euro per maand aan grepo besteed ben je niet goed wijs maar dat is een ander verhaaltje een gemiddelde smeerboer(in) vraag tussen de 20 en 30 euro per mtr 2 verf klaar dus zweep er over en goed verwennen dan komt het wel goed :smile:
  6. Kan ik een aanbieding aanvragen bij jullie Goud of pakketten?

als je al langer speeld weet je dat het niet zo werkt hier af en toe heb je aanbiedingen dat is alles en voor speciale vragen moet je naar support gaan
  7. Gameplay Het toegankelijker maken van Grepolis dankzij stedenhandel

speel al vanaf alpha en ga dus al ff mee op grepolis maar de laatste jaren loopt het de spuigaten uit wat goud betreft een oude wereld zonder goud en dan puur op kennis en vennuft winnaar worden zou wel weer eens mooi zijn maar dat gaat nooit meer gebeuren
  8. Gameplay Het toegankelijker maken van Grepolis dankzij stedenhandel

ooit als ik de loterij win zal ik er aan denken maar tot dan is dit alleen voor de hele rijke mensen want welke idioot gaat er zoveel betalen voor iets in een spel
  9. Paasevent

wel in beeld maar niets te doen teminste bij mij werkt het event niet
  10. Discussie [Methone] Spamaanvallen Frutter | The Teddy Bears

ik zou zeggen kom eens op achilles kijken dan hoe het daar soms gaat nacht aanvallen ,nacht kolo,s en aanvallen die 3 dg of langer onderweg zijn is heel normaal bij sommige speleres fairplay ??? nee kansloze aanvallen ??ja verboden ?? nee zeker niet alleen hooguit irritant support...
  11. Openbare schorsingen

daar heb je geen support voor nodig hoor ,de valsspelers zijn algemeen bekend en al meerdre malen gemeld alleen doen ze er niet veel aan behalve zeggen foei stoute jonge
  12. Openbare schorsingen

13. Discussie Wereld Kastoria

melden bij support anders doen ze niets
  14. Lauwerkransen

als je nu gewoon de juiste weg bewandeld zoals ze vragen is dit zo opgelost daar is support voor
  15. Event

wat leuker is dat als ik op ? druk voor info dat ik dan wel weet hoe de hen werkt foutje support bedankt
  16. Hyperborea 2.0 x5 snelheid

levert ze niets op dus gaat er niet komen
  17. ondersteunen

alles is mogelijk
  18. ondersteunen

je hebt dus een bubbel acc !!!!! oepsie dat is verboden he
  19. Discussie Wereld Epidamnos

waar het altijd staat he
  20. Foutief handelen moderators

ff opgezocht google op inno games en dn ff naar contact zoeken leg daar je klacht neer dit gaat buiten de gewone support om en zijn kunnen dit dn ook niet zien
Bovenaan