• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. joppie86

    Pandora's doos alleen voor goud?

    Saai en traag evenement
  2. joppie86

    Wedstrijd De schatkamer van Olympus

    Functie elders? :tongue:
  3. joppie86

    Feedback Nieuw eindspel: dominatie

    Weinig creatief nieuw eindspel."Lange halen, snel thuis" plan van Inno. :p Kunnen ze nu niks originelers verzinnen? Zal wel zijn, omdat het 1 april is :D
  4. joppie86

    Discussie Koloniseren

    Misschien moet je iets langer spelen om mijn opmerking te begrijpen :p
  5. joppie86

    Discussie Koloniseren

    Belachelijk dat er in de pre WW periode niet meer gesticht kan worden op eilanden met boerendorpen in de rim! Het beperkt het spel en de ruimte in een wereld.
  6. joppie86

    Droevig Nieuws

    Rust zacht lieve Diana
  7. joppie86

    Discussie Grepolis Speler Council

    Wordt er geen ingame check gedaan naar de potentiële kandidaten? Ik zie er zelfs een meerpleger van frauduleuze grepolis praktijken....
  8. joppie86

    Grepolis Times - Uitgave #75

    Toch mooi dat er een stuk over Marathon in staat, alleen wat mosterd na de maaltijd.... Gaat over spelers en allys die niet ter zake doende zijn geweest :p
  9. joppie86

    Feedback Spelupdate 2.124

    Als leider van een alliantie die al driemaal een kroontje heeft gehaald ken ik ondertussen alle trucs en strategieën mbt de WW wel :p Geklooi met VM hebben wij ook meegemaakt bij onze vijanden en dan praat ik nog niet eens over alle andere dubieuze zaken, waarmee wij de afgelopen jaren zijn...
  10. joppie86

    Feedback Spelupdate 2.124

    Bedankt voor deze uitleg. Hiermee is iig wat meer duidelijk, waarvoor ik begrip kan opbrengen. Niettemin verdient de VM regeling geen schoonheidsprijs. Velen worden weer de dupe van een paar spelbedervers, die een tool misbruiken. Ik voorzie dat met deze wijziging óók veel spelers gaan stoppen...
  11. joppie86

    Feedback Spelupdate 2.124

    Het gaat hier niet om het boerendorpen systeem, maar om WW steden die in VM modus aanvalbaar blijven. Alsnog krijg ik geen antwoord op mijn vragen. Ze waren niet retorisch bedoeld, namelijk ...
  12. joppie86

    Feedback Spelupdate 2.124

    Dus er worden gewoon zaken doorgevoerd waar CM's en de hele community op tegen is? Wat ligt daaraan ten grondslag? - technische onmogelijkheden? - commerciële overwegingen? - geen invloed van CM's op beleid van Inno? - Inno & CM's met onvoldoende feeling voor het spel en de community?
  13. joppie86

    Feedback Spelupdate 2.124

    De update om in VM WW steden aanvalbaar te laten, vind ik zéér discutabel. Spelers gaan niet alleen in VM om een WW onveroverbaar te maken, maar meestal om diverse andere redenen in RL. Vakanties, ziekte, leuke of minder leuke bezigheden, waardoor ze even minder tijd voor grep hebben. Eigenlijk...
  14. joppie86

    Feedback Spelversie 2.123

    he he eindelijk! Goeie aanpassing :D
  15. joppie86

    Discussie Spelupdate 2.115

    is er ook een ranking van de grepolis score?
  16. joppie86

    Feedback Roadmap 2016 - Q1

    Een nieuw eindspel zou voor mij de enige reden zijn om "eventueel" nog op een nieuwe wereld te starten. Na meer dan vijf jaar grep heb ik die wereldwonderen wel gezien... Het is uitstekend om aandacht aan startende spelers te geven, maar zorg ook dat het spel uitdagend blijft voor de veteranen...
  17. joppie86

    Grepolis Times - Uitgave #61

    Over Marathon kan ik mij alleen maar afvragen of dat het enige noemenswaardige was om te vermelden? Volgens mij is er héél wat meer gebeurd ... :p
  18. joppie86

    Grepolis Times - Uitgave #58

    Ik heb met verbazing het artikel over het forum gelezen ... Het AF is al jaren niet meer wat het geweest is. Teveel spammers en teveel mensen die denken overal maar een mening over te hebben, zonder ook maar enige inhoudelijke informatie of inzicht over het onderwerp. Het gaat vaak niet over...
  19. joppie86

    Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

    Ik onderteken deze petitie
Bovenaan