• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Armand0

    Hoe verder?

    Iemand nog goede ideeën voor een nieuwe god, held, event of stadsskin misschien?
  2. Armand0

    Spartaanse Huurmoordenaars

    Wie weet krijgen we doel 3 en 4 weer kado, blijft dat geintje zich elke keer herhalen haha, is kennelijk makkelijker dan de formule aanpassen :P
  3. Armand0

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Hoewel ik voor andere bewoordingen zou kiezen, heeft jeangenie wel gewoon gelijk in deze kwestie :smile:
  4. Armand0

    Script Grepolis Share Attack

    Netjes, mooi werk, zo hoort het! Merci :)
  5. Armand0

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Niet direct, wel indirect. En dat is uiteindelijk wat telt :)
  6. Armand0

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Ik doelde niet op jou :) Maar ik zal die zin weghalen, want het is inderdaad bijzaak.
  7. Armand0

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Bedankt voor de toelichting @DonFrank . Echter is het mij alsnog niet duidelijk waarom je als support zou toestaan dat een selecte groep profiteert van de voordelen van een script, en dat de rest van de community wordt buitengesloten. Als support zijn jullie er om fairplay te bewerkstelligen...
  8. Armand0

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Beste community, Het is ons ter ore gekomen dat er scripts bestaan die door inno/support zijn toegestaan, maar die niet publiek toegankelijk zijn. Deze scripts staan ook op de wiki: https://wiki.nl.grepolis.com/wiki/Scripts Het gaat volgens de wiki om: Grepolis Boerendorpen Alarm - Geeft een...
  9. Armand0

    Discussie Evaluatie herbalancering

    De vergelijking vlieger (25,714) slinger (23) loopt mank, doordat slingers TB nodig hebben (gaat de 23 al behoorlijk omlaag), en zelfs met TB niet gaan helpen tegen een code rood (wordt de 23 praktisch 0). Tenzij ze van het eiland zelf komen natuurlijk. Dus als je er 50% afhaalt beuken ze bij...
  10. Armand0

    Discussie Evaluatie herbalancering

    Beste allemaal, Voor de nieuwere spelers onder ons is het wellicht de normaalste zaak ter wereld: mythische eenheden en events domineren het spelbeeld. Of in ieder geval op belegeringswerelden, met opstand ben ik minder bekend. Er was eens een tijd waarin dit niet het geval was. Een tijd...
  11. Armand0

    Moraalkolo

    Tuurlijk kan je wel wat tegen moraal kolo's doen, je kan ze gewoon blokken. Ook op belegeringswerelden. Dat heet: je verdediging op orde hebben. p.s. leuk dat je mijn in-game prestaties volgt en er bij wilt betrekken! Maar inhoudelijk voegt het niets toe.
  12. Armand0

    Moraalkolo

    Wat mij betreft moet dit gewoon kunnen. Je moet maar klein willen blijven en met (zelf) minimale middelen op de frontlinie willen opereren, gaat de meeste spelers ook vervelen. Maar dit is een tactiek die wel bij het spelletje hoort, en er valt ook prima tegen te verdedigen (in tegenstelling...
  13. Armand0

    Verdediging bonus evenement op overnames

    Conclusie: "verdedigersbonus" afschaffen. Sws een slecht idee.
  14. Armand0

    Discussie De griekse cup

    Kunnen we niet gewoon stoppen met dit type events. Wie heeft er nou echt zin om de hele tijd te gaan trainen en uit te zoeken welke verhoudingen het best werken? Ruk events zijn het, die olympische spelen. Inmiddels compleet uitgemolken.
  15. Armand0

    Spartaanse Huurmoordenaars

    Mwa, geld ophalen met events lukt ongeacht de communitydoelen wel. Niemand investeert goud daarvoor, omdat de eigen bijdrage vrijwel nihil is. Goud wordt uitgegeven voor de individuele beloningen.
  16. Armand0

    Feedback Nieuwe Olympus wereld: Sinop

    Het is altijd even afwachten hoe het in de praktijk uitpakt, maar ik vind het nieuwe eindspel er best interessant uitzien. Het lijkt wat strategie aan het spel toe te voegen.
  17. Armand0

    Spartaanse Huurmoordenaars

    Achilles, Hyperborea en Mochlos idem. Half tussen doel 2 en 3.
  18. Armand0

    Spartaanse Huurmoordenaars

    Voorheen was het wel te doen ja, ik herinner me dat vroeger de stappen na ieder doel (flink) kleiner werden, iets als: - Beloning 1: 100.000 punten - Beloning 2: 175.000 punten (+75k) - Beloning 3: 225.000 punten (+50k) - Beloning 4: 250.000 punten (+25k) - Beloning 5: 262.500 punten (+12,5k)...
  19. Armand0

    Grepolis Applicatie IT-Project

    Dat is natuurlijk ook het belangrijkst, dat de maker op de hoogte is. Maar in zijn algemeenheid? Het is natuurlijk wel relevant om het te weten als de functies 'an sich' niet het probleem zijn. Wellicht kunnen andere scriptschrijvers dit dan (deels) overnemen. Of, als de functies 'an sich' wel...
  20. Armand0

    Grepolis Applicatie IT-Project

    Waarom is de indexer niet meer toegestaan? Het is een ideale tool die een bak handmatig werk automatiseert.
Bovenaan