• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Armand0

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Beste community, Het is ons ter ore gekomen dat er scripts bestaan die door inno/support zijn toegestaan, maar die niet publiek toegankelijk zijn. Deze scripts staan ook op de wiki: https://wiki.nl.grepolis.com/wiki/Scripts Het gaat volgens de wiki om: Grepolis Boerendorpen Alarm - Geeft een...
  2. Armand0

    Discussie Evaluatie herbalancering

    Beste allemaal, Voor de nieuwere spelers onder ons is het wellicht de normaalste zaak ter wereld: mythische eenheden en events domineren het spelbeeld. Of in ieder geval op belegeringswerelden, met opstand ben ik minder bekend. Er was eens een tijd waarin dit niet het geval was. Een tijd...
  3. Armand0

    Spreuken en belegering

    Hallo, korte vraag: Is het nog steeds zo dat spreuken vervallen zodra een belegering gestart is? Of pauzeren spreuken dan alleen? (of is er een verschil tussen spreuken). Gaat dan om oud systeem. Voor zover ik weet: Als er een kolo binnenvaart vervallen defensieve bonussen, troepen items...
  4. Armand0

    Request Update Wiki inzake moraal

    De moraal pagina is niet meer up-to-date, zou wel lekker zijn om niet steeds naar die ene update van vorig jaar te hoeven zoeken ;) Gaat dan om: https://wiki.nl.grepolis.com/wiki/Moraal Laatst gewijzigd: 4 april 2016 Grote update ivm moraal: Oktober 2017...
  5. Armand0

    Transparantie/Verantwoording in-game gedrag Grepo-NL team

    Beste allemaal, Modjes: Geef dit topic a.u.b. een kans, onderbouw anders waarom dit niet "kan" en gooi het topic niet meteen weg (want dan kunnen we die mooie onderbouwing alsnog niet lezen). Spelers: Graag alleen inhoudelijke reacties. Houdt het topic onpersoonlijk, noem vooral geen namen...
  6. Armand0

    Feedback Enquete

    Goeiemorgen, Tot mijn grote vreugde werd er zojuist een enquête onder de spelers afgenomen. Dat is top, mag vaker gebeuren, en is een goede manier om de mening van de hele community eens te testen. Ik heb wel een kleine kanttekening, enigszins tot mijn frustratie was het niet mogelijk om...
  7. Armand0

    Vraag "Warning, you have X incoming attacks"

    Hoi, Als mijn tabje open staat en ik wordt aangevallen gaan mijn speakers los met "warning, you have X incoming attacks". Heeft iemand enig idee vanuit welk script (of grepo zelf) dit komt, en hoe ik dit uitzet? Volgens mij heb ik in al mijn instellingen geluid en aanvalsmeldingen uitstaan...
  8. Armand0

    Vraag Beproeving van de slingeraars

    Dit was dus het eerste event ever waar de winkel niet 2 dagen langer openbleef, en het eerste event ever waar ik mijn units (scherven hier) nog niet had uitgegeven? Pffff https://wiki.nl.grepolis.com/wiki/Beproeving_van_de_slingeraars Enige kans om hem weer open te gooien? Lekkere...
  9. Armand0

    Vredestijd - spionnen

    Hallo, De vredestijd komt er weer aan, met als bedoeling om een paar dagen rust te hebben en wat gezellig te lallen (in-real en/of in-game) Nu heb ik al een paar jaar één puntje van ergernis...tijdens de vredestijd kunnen er WEL gewoon spionnen verstuurd worden. En omdat ik het altijd voor...
  10. Armand0

    Pas op je wordt aangevallen - kan dat uit?

    Yo, Kan je deze pop-up ergens uitschakelen? Heb de instellingen nu al een paar keer afgestruind, maar het lukt me niet om het te vinden. Ik vind de pop-up echt zwaar irritant, dus als hij op een of andere manier uit kan, graag! :)
Bovenaan