• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Maximus le Petit

    Hoe verder?

    Het is intussen al 10 jaar geleden dat ik een geweldige tijd beleefde op Epsilon... De enige reden waarom ik vandaag nog eens terug kom naar dit spel en dit forum is vanwege de nostalgie en de fantastische mensen die ik dankzij grepo heb leren kennen. Helaas is daar waarschijnlijk geen oor naar...
  2. Maximus le Petit

    Discussie Wereld Eubea

    Die extreem snelle werelden, daar valt idd iets voor te zeggen. Maar de vorige 2 werelden waren snelheid 3 en 4. Ik zie het probleem niet waarom er nu een wereld met snelheid 2 voor de '1/4 minderheid' wordt geopend.
  3. Maximus le Petit

    Discussie Wereld Eubea

    Heb toch te doen met Kroenuh. Hij krijgt altijd op z'n kop: te snel, te traag, liever geen WW's, weeral dominatie... 't Zal nooit voor iedereen goed zijn. Anyway, denk dat ik voor het eerst sinds lang nog eens op mijn gemakje deze wereld ga meepikken.
  4. Maximus le Petit

    Afkortingen

    Daar staat LT en VS niet tussen LT = Land Troepen VS = VuurSchepen
  5. Maximus le Petit

    Game of Thrones

    Tyrion is ook mijn favoriet :)
  6. Maximus le Petit

    Feedback Grepolympia

    Hoe moeilijk kan het zijn om ons eens een maand zonder evenement te laten doorbrengen? Geldtekort bij Inno?
  7. Maximus le Petit

    Open spel Diplomacy

    rip forum
  8. Maximus le Petit

    Politieke filosofie; leeslijst

    Waar is de tijd dat we op dit forum serieuze discussies konden voeren zonder lolbroeken die het hier in het belachelijke komen trekken. Ik ben misschien niet geïnteresseerd genoeg in filosofie en politiek om mijn zomervakantie daaraan op te offeren, maar ik juich je beslissing wel toe om alle...
  9. Maximus le Petit

    Open spel Diplomacy

    We zien wel op hoeveel we uitkomen: 1. Maximus 2. Gekko 3. 4. ...
  10. Maximus le Petit

    Open spel Diplomacy

    Eens opnieuw proberen: zijn er geïnteresseerden om al dan niet live nog eens een pot te spelen?
  11. Maximus le Petit

    Open spel Diplomacy

    Geïnteresseerd wel. Maar heb het komende maand te druk.
  12. Maximus le Petit

    Geert Wilders

    Ong. 2 weken daarvoor was een andere peiling waarin de resultaten heel anders waren, met onder meer groen die toch kleiner bleef dan spa. Ik vind persoonlijk dat men zou moeten stoppen met zo regelmatig peilingen te tonen. Neem België, hier was 5 jaar politieke rust beloofd zonder verkiezingen...
  13. Maximus le Petit

    Besloten spel WvW #213: Underused

    Was naar een film aan het kijken en ben vergeten stemmen. Dom dom. Denk niet dat het veel had uitgemaakt met of zonder mij daarna.
  14. Maximus le Petit

    Besloten spel WvW #213: Underused

    Is er eigenlijk een andere mogelijkheid? Ik bedoel: waarom zou ik op iemand anders dan Hertog Takkie stemmen? Als we ons in deze pot gaan toespitsen op wie wel of niet meeloopt, komen we niet echt verder. Ik vind niet dat er genoeg 'bewijs' is geleverd dat Hertog Takkie wolf is. Zijn laatste...
  15. Maximus le Petit

    Besloten spel WvW #213: Underused

    Ik ga ook op latdekat Er lijkt niet veel te gebeuren voor de rest tot hiertoe. De reden heb ik in een eerdere post al geschreven. Ik geloof niet dat Ilja eerst gaat stemmen op Nissassa als ze weet dat die lunch gaat zijn. Om daarna de aandacht te vestigen op Ilja komt het meest in de buurt van...
  16. Maximus le Petit

    Besloten spel WvW #213: Underused

    Eigenlijk is het juist omdat Nissassa lunch was, dat ik Ilja niet echt verdenk. Ik heb het ook meegemaakt in pot 200: ik stemde op iemand dag 1 en die was lunch. Gevolg: de aandacht wordt op mij gevestigd. Ik vrees dat hier hetzelfde aan het gebeuren is met Ilja.
  17. Maximus le Petit

    Besloten spel WvW #213: Underused

    Gisteren een dag weg geweest en kort eens komen kijken. Toen ik zag dat er niet bepaald veel gebeurd was heb ik gewoon maar niet gestemd. Sorry voor die inactiviteit. Bij gebrek aan beter, begrijp ik je stem. Maar ik vond die stem op Nissassa redelijk onschuldig te bedenken dat er verder niks...
  18. Maximus le Petit

    Besloten spel WvW #213: Underused

    Kalgar en Aeneas
  19. Maximus le Petit

    Besloten spel WvW #213: Underused

    Kalgar ken ik niet. Niet dat het veel uitmaakt zo te zien, maar geef me een goede reden (WvW-gebonden!) om op hem te stemmen.
  20. Maximus le Petit

    Inschrijftopic WvW #213: Underused

    1. Gekko 2. Nissassa 3. Aeneas 4. Sanhal 5. Meme 6. Dank 7. Kappa 8. Kyr 9. Dasios 10. Lat 11. Hertog Takkie 12. Graecus 13. Karatemeester 14. Tristan 15. Kalgar 16. Maximus
Bovenaan