• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Discussie Nieuwe wereld

    Beste Medespelers, Bij velen is het goud gebruik een doorn in het oog, helaas zal INNO daar geen veranderingen in gaan brengen want het zijn inkomsten voor hen. Het speel plezier wordt door dit goud gebruik bij veel spelers weg gehaald jammer genoeg en veel spelers haken ook af, mede hierdoor...
  2. Wereld Lindos

    Ik kan ineens niet meer inloggen op de wereld Lindos zijn er meer mensen die daar last van hebben @support weten jullie of er iets gaande is
  3. Spartaanse Huurmoordenaars

    Er zou vandaag om 10.00 een nieuw Event starten, heel even stond rechts onderin de boog schutter van het event maar nu is er nog steeds niks Kan Support misschien even kijken wat er mis gaat en even iets laten weten alvast dank
  4. Discussie Schorsing op een WW eiland

    Ik begrijp iets totaal niet meer: Als je in VM gaat en je ligt op een WW eiland dan blijft die stad gewoon aanvalbaar. (en dat is helemaal top moet ik zeggen) ... Vakantiemodus met een wereldwonder Indien een speler in vakantiemodus gaat en hij heeft steden op een wereldwonder-eiland. Heeft de...
  5. Vraag Schorsing op WW eiland

    Ik begrijp iets totaal niet meer: Als je in VM gaat en je ligt op een WW eiland dan blijft die stad gewoon aanvalbaar. (en dat is helemaal top moet ik zeggen) ... Vakantiemodus met een wereldwonder Indien een speler in vakantiemodus gaat en hij heeft steden op een wereldwonder-eiland. Heeft de...
Bovenaan