• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. salerno1

    kritiek

    Bedankt voor deze erg nuttig informatie, dit moet naar wikileaks
  2. salerno1

    Vredestijd Pasen

    Vredestijd is bijna twee weken voorbij en daar is Jeangenie weer :D Beetje te laat om weer je azijn te komen gooien, vriend. Vijgen na Pasen. Letterlijk.
  3. salerno1

    Sticht verliezen bij overname

    Dan verlies je helaas ook je stichtstad
  4. salerno1

    Open spel Tellen

    2
  5. salerno1

    Wereld Pandosia

    Waarvoor dank!
  6. salerno1

    Wereld Pandosia

    Waarom wordt er iig nooit meer een algemeen praattopic gemaakt van uit t forumteam?
  7. salerno1

    Vredestijd Pasen

    Wat jennen van tijd tot tijd is geen gebrek aan respect, denk niet dat ik ooit beneden alle standaarden een mod (of gelijk wie iig) heb toegesproken. Uiteraard is het aantal spelers die reageren op dit topic niet representatief, maar het overgrote deel van de mensen die het spel spelen, laat...
  8. salerno1

    Vredestijd Pasen

    No offence, maar het is toch eerder logisch dat je enkel aanvragen om coulance krijgt. Waarom zouden er berichten binnenstromen over de vredestijd, als die zelfs nog niet aangekondigd is... Nu goed, heb me al neergelegd bij t feit dat er vredestijd is. Wat ik wel problematisch vind, is de...
  9. salerno1

    Vredestijd Pasen

    Begrijp ik, maar in de aankondiging van vorige week was er toch een duidelijke opsplitsing van het aanbieden van extra vakantiedagen voor degenen die het nodig hebben en het starten van een nieuwe wereld. "Spelers die janken op een online spel" zoals jij de actieve community hier beschrijft...
  10. salerno1

    Vredestijd Pasen

    Had de wereld dan Hyperborea 2.0 genoemd ipv pandosia
  11. salerno1

    spelen in andere taalversie

    Als je de beste nachtbonus wil, zou ik voor de Engelse server kiezen!
  12. salerno1

    Wereld Pandosia

    Dat komt me vaag bekend voor
  13. salerno1

    Wereld Pandosia

    Nu zijn we aan het spreken
  14. salerno1

    Beste besteding van goud

    Mij lijkt als je met een beperkte hoeveelheid moet werken, dat de premium functies prioritair zijn. In eerste instantie de bestuurder voor enkele weken, als je nog over hebt eventueel commandant/kapitein. Uit de rest waar je goud aan kan spenderen, haal je toch minder.
  15. salerno1

    Script Grepolis City Manager

    Top initiatief! Zo hebben we er te weinig op de NL-server, dus alle lof. Lijkt me een handig scriptje om eens te checken waar je iets kan wijzigen om maximaal rendement te halen. Het opslaan van de indeling zou idd een handig extraatje zijn voor een volgende update! Keep up the good work.
  16. salerno1

    Discussie Wereld Nysa

    Snelheid 2 en moraal, you've got to be kidding me Wat is jullie fetisj trouwens met die 3 steden in het begin? Die 2 extra steden lijken meer op ongewenste kinderen dan wat anders tbh
  17. salerno1

    Discussie Nieuwe speciale wereld Lalysos

    Nachtbonus een uurtje later laten ingaan was ook de oplossing geweest. Maar mooi dat die moraal geschrapt is!
  18. salerno1

    Vraag Marktplaats UI kapot?

    Heb je al een martkplaats gebouwd?
  19. salerno1

    Discussie Wereld Hermonassa

    Ik heb uit goeie bron vernomen dat Lev Yashin hier zijn comeback maakt
  20. salerno1

    Vraag Alles op het forum is vetgedrukt

    Wat een opluchting
Bovenaan