• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Klokslag12

    Een duidelijk wereldeinde

    Dat is inderdaad de bedoeling. Maar Omikron en KSI zijn nu definitief gesloten, de spelers die het aangang zijn voor een gedeelte gestopt, en de rest speelt op werelden die nog lang niet sluiten. Ik denk dat bij het sluiten van de volgende wereld hetzelfde probleem (onvrede) weer optreed. Ik...
  2. Klokslag12

    Discussie Spelupdate 2.52

    Uitstekende gamefeature, dit gaat op nieuwe werelden echt helpen.
  3. Klokslag12

    Een duidelijk wereldeinde

    Ik wil hier een topic openen waar je je ideeën kwijt kunt over een ander wereldeinde. Dus geen zeurtopic, maar alleen positieve ideeën. Ik snap wel dat er een soort van verdienmodel voor Inno in moet zitten, maar we kunnen toch wel iets beters verzinnen dan domweg stoppen bij -300 spelers...
  4. Klokslag12

    Einde van de wereld.

    Ik heb begrepen dat er een comment van Lappro verwijderd is. Dat lijkt mij absoluut vallen onder censuur. Dat is altijd een zwaktebod van degene die de censuur toepast. Ik speel nu nog op KSI en Omikron, en beide werelden gaan sluiten. Dit is jammer voor de nog actieve spelers, maar zo zijn de...
  5. Klokslag12

    Discussie Laat de Spelen beginnen!

    Iedereen is vrij om mee te doen, het hoeft niet. Ik vind het meestal een leuke aanvulling op Grepolis, alleen valt het in mijn vakantie :(
Bovenaan