• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Droevig Nieuws

    Gecondoleerd
  2. Feedback Grepolympia

    Hoezo we laten hetzelfde event om de paar maanden terug komen... Dat Grepolis draait dankzij de events (vanwege het grotere goudverbruik) is bekend maar maak dan op zijn minst nieuwe events of doe er een iets langere tijd tussen voordat je ze herhaald. Of komt deze over een half jaar weer terug??
  3. Discussie Spelupdate 2.138

    Onder het mom van we doen voortaan iedere week een update dus zetten we maar niks meer op de frontpage neer?? De update van 9 mei is niet vermeldt en die van vandaag ook niet
  4. Spelupdate 2.137

    Is dat hetgeen wat je noemt bij de "Nieuwe spelonderdelen en verbeteringen"? Of is het iets anders?
  5. Feedback Spelupdate 2.135

    Uhm... Zie ik het nou goed, is het nu zowel 4u30 wachten als 4u30 30% zwakkere aanvallen of interperteer ik het verkeerd?
  6. Feedback Spelupdate 2.131

    En ik ben net klaar met de vorige post of er staat alweer zo'n mooie rode balk in beeld voor een update...
  7. Feedback Spelupdate 2.131

    En inmiddels voor de derde dag op rij zo'n mooie rode balk in beeld gehad. Slecht getest met de update dat er inmiddels een update van de update van de update nodig blijkt te zijn? Of wordt de update tegenwoordig in etappes gedaan?
  8. Feedback Spelversie 2.126

    Support heeft in communicatie aan mij toegegeven dat dit iets was wat ze niet konden oplossen op dat moment, toen ik aangaf op volgende werelden er naar op zoek te gaan kreeg ik als antwoord "succes en veel plezier dat het maar mag lukken, zolang is het niet opgelost is het gewoon toegestaan"...
  9. Feedback Spelversie 2.126

    Dat is wat mij betreft dan ook meteen een regel die niet doorgevoerd mag worden. Oftewel op werelden waar de WW al lopen deze updates met betrekking tot het vrijkomen van stichtplekken en het niet kunnen landen op WW eilanden na herstart gewoon uitschakelen. Gewoon in de oude situatie laten dus...
  10. Feedback Spelversie 2.126

    Laat ik voorop stellen dat ik nergens zeg dat ik tegen de oplossing ben van deze bug. Ik zeg alleen dat ik het er niet mee eens ben dat dat nu ineens ook op werelden wordt gedaan waar de WW al bezig zijn, niet alleen voor ons maar voor alle allianties en werelden heeft dit ineens invloed op het...
  11. Feedback Spelversie 2.126

    Dan hadden ze dit al veel eerder moeten oplossen en niet nu ineens nadat ze jarenlang hebben lopen zeggen dat dat niet mogelijk was omdat dat veel te ingewikkeld was. Dat ze het opgelost hebben vind ik prima maar zoals gebruikelijk hebben de laatste updates steeds tot gevolg dat bestaande...
  12. Feedback Spelversie 2.126

    Voor wat betreft de bestaande werelden met WW blijf ik er bij dan nooit. Doe het dan voor de werelden waar de WW nog moeten starten, die hebben daar geen last van. Werelden waar de WW al bezig zijn, zijn hierdoor ineens diverse allies de pineut.
  13. Feedback Spelversie 2.126

    Had dat dan gedaan voor nieuwe werelden (werelden waar het WW tijdperk nog niet is begonnen), aangezien er jaren door innogames is geroepen dat dit iets is wat niet op te lossen is. En nu kan het in eens wel
  14. Feedback Spelupdate 2.124

    Dus jullie konden zelf geen deff sturen naar jullie speler in VM op het WW? Niet boos worden omdat wij dat wel gedaan hebben en ze bij support het zo druk hebben dat ze niet alles hebben kunnen annuleren :) Melding van de spelupdates niet meegekregen? Dan niet huilen als wij een speler...
  15. Feedback Spelupdate 2.124

    Daar is mij niks van bekend van de situatie bij co27 dus ja dan val ik aan. Als ik geen verbod op aanvallen krijg van de leiding is iedereen die ik aan wil vallen gewoon de pineut. Helemaal als die speler een paar dagen inactief is en op een ww ligt. Deze update was wel bekend dat die zou komen...
  16. Feedback Spelupdate 2.124

    Als je dan toch wilt gaan wijzen met je vingers dan denk ook even aan het volgende: Je had dus zo slim moeten zijn om überhaupt niet aan te vallen bij deze bug. Want dat wist je heel goed dat dat het was
  17. Feedback Spelupdate 2.124

    Niet dat ik weet (tenminste voor zover ik voor mijn alliantie kan spreken). Enige waar ik teleurgesteld over ben is de schijnbaar "goede" testen die gedaan zijn om deze update te testen en vlekkeloos te laten verlopen bij de integratie in het spel Edit: Even verder gekeken en ik denk dat ik al...
  18. Feedback Spelupdate 2.124

    De tijdelijke oplossing is om de WW bezitters in VM een schorsing aan de broek te geven. Ok het stopt de aanvallen maar om nou te zeggen dat dit een mooie oplossing is. Is deze optie (aanvalbare ww steden in VM) uberhaupt wel getest? Of is die live gegaan zonder een fatsoenlijke test? Want...
  19. Feedback Spelupdate 2.124

    Ik zou even moeten nakijken waar het gezegd is maar Kroenuh heeft aangegeven dat een nieuw eindspel van de baan is omdat ze eerst de "belangrijke" problemen (bijvoorbeeld VM voor spelers met WW steden) willen oplossen
  20. Feedback Spelupdate 2.124

    Ondanks alle bezwaren over geen VM voor de WW steden gaat dat dus toch door? Vooral dat het er op werelden waar de WW al bezig zijn ook doorgedrukt wordt is "fijn" om het maar netjes uit te drukken. Ik kan begrijpen dat het gedaan wordt om te voorkomen dat wanneer men een WW stad veroverd dat je...
Bovenaan