• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Misbruik stedennamen

    Helaas is een paar dagen geleden de oprichter van mijn alliantieop de wereld: Pagasae overleden. Qu Bu . Ongelooflijk vervelend en pijnlijk. Nu heeft een speler van een 'vijand' het nodig gevonden om twee van zijn steden een andere naam te geven, namelijk: Qu Bu left the game Qu Bu quiet now...
  2. Verwijderen opdrachten in kazerne

    In je wachtrij van 7 opdrachten zie je dat de middelste verkeerd is. Waarom kan je die niet verwijderen ? Waarom moeten eerst de drie opdrachten erna worden verwijderd!!!!!!!!!!!!!! Iedereen kan een fout maken
  3. valsspelen

    Indien een topspeler van een wereld een ban krijgt vanwege iets dat dus niet mag. Er is een grote kans dat deze speler door zijn valsspelen groot is geworden en zijn grootte heeft gezorgd dat hij/zij de wereld wint. Dit zou niet moeten kunnen . Die speler en zijn alliantie hebben voordeel...
  4. goede timing

    goed geregeld door innogames, werelden lato en kasemai ongeveer tegelijk over en uit. Het lijkt wel of innogames geen belang meer heeft in leuke werelden met strijd op meerdere fronten, jammer Wel van harte voor de winnaars
  5. Zeus'razernij

    Ik kan nergens vinden hoe zeus's razernij zijn doelwitten kiest. wie kan mij helpen.. ik krijg het nl niet voor elkaar om kata's te behouden
  6. inhoud pakket

    Wat is de reden om de goddelijke scherpzinnigheid die in het laatste pakket zat maar te laten gelden voor : 1000 extra gp, ipv de normaal geldende hoeveelheden van enkele tienduizenden?
  7. Openbare schorsingen

    schorsingen opgelegd aan spelers zouden met een kleine omschrijving van wat ze fout deden openbaar gemaakt moeten worden. Transparantie is een goed ding en zeker inzake van frauduleuze handelingen. Zo weet iedereen wat hij of zij niet moet doen en vooral wat voor straf er op zit bij het...
  8. hoe kan het..

    Hoe kan het zo zijn dat de makers van dit spel weer een ongelooflijke fout hebben laten doorgaan. Ik begin langzamerhand te twijfelen aan hun kunde. Tevens moet dan natuurlijk gemeld worden dat support zijn werk wederom niet goed heeft gedaan bij de controle. Ik hoop dat veel kleinere spelers...
  9. Rapporten verwijderen

    Ik zou graag zien dat er een mogelijkheid komt om bv bij het verwijderen van een rapport/rapporten de 'weet je het zeker' mogelijkheid toe te voegen. Er zijn bij een aantal andere zaken wel die mogelijkheid toegevoegd of allang aanwezig.
  10. Toelaten van legitieme stadsnamen

    er zijn heel veel woorden die in het Nederlands gebruikt worden of die we gebruiken omdat het bv. in Engeland een normale naam is. Bv. het gebruiken van namen van wereld bekende bands.Om de een of andere reden kunnen/mogen er veel namen niet gebruikt worden. De vraag is waarom en hoe dit wel...
  11. stadsnaam

    Wat is er verkeerd aan de naam: Covid ?
  12. Publicatie rapporten

    Bijna alle rapporten kunnen 'gewoon' worden gepubliceerd maar rapporten van oa aardbeving niet. Ik wil voorstellen om dat soort rapporten ook op de 'gewone' te publiceren mogelijk te maken.
  13. Stedennamen/spelling agent

    Waarom mocht op een eerdere wereld de albumnaam: Street wel en nu op de nieuwe wereld niet meer? kwestie van opnieuw instellen van de spellingcontrole zou je denken
  14. stoppen pandosia

    wat is de reden dat er nog geen stop is voor wereld Pandosia . Er zijn nog maar 290 spelers en het is toch zo dat als er minder dan 300 9192) spelers met een stad. dus wat is de reden dat er nog geen einde aan komt?
  15. kritiek

    Het blijkt een forum te zijn waarin je geen kritiek kan en mag hebben op de moderators/ support. Als je vind dat ze iets doms doen mag je dat niet zeggen, klaarblijkelijk leven deze personen in een utopia waarin alles goed is wat zij doen en staan ze boven alle kritiek. als je vind dat ze niet...
  16. Rizinia deel 2

    Het gaat goed op wereld Rizinia. Had het alwetende innogames vast wel voorzien dat de nummer 2 alliantie massal spook is geworden. Zal wel weer sneller gaan dan voorheen. de nr een ally gaat al naar de 30 %
  17. Wat te doen met het eindspel op rizinia

    Zoals op rizinia nu zijn er maar een paar allianties die kans maken om het eindspel te winnen, daarna sluit de wereld. Wat hebben de kleine allianties of de allianties nu nog te doen op die wereld. Hoe krijg je je investering in tijd (en misschien ook geld) terug als deze wereld al zo snel...
  18. Vraag Eindspel??

    Ik heb een tijdje geleden iets gelezen over een nieuw eindspel, anders dan de wereldwonderen. Was dat een 1 april grap of is dat nieuwe eral?
  19. Discussie muntenruil

    Ik blijf moeite houden met de 'muntenruil'. Ik blijf beweren dat het altijd ten gunste is van de rode munten. bijvoorbeeld: 10 rode munten inleveren , dan krijg je 5 blauwe verhouding 2:1 voor rood. Hoe je het ook invult deze verhouding houdt je altijd . Ik had dit aan support voorgelegd maar...
  20. evenement grepolympia

    Ik speel op de werelden Helorus en Kos. In de winkel keek ik wat ik kan krijgen voor de eerste 40 punten. Nu blijkt dat ik op Kos waar ik nog een hele kleine beginnende speler ben voor 30 punten: 5 x 15 zwaardvechters of 5 x 18 hoplieten of boogschutters. Voor hetzelfde aantal punten kan je op...
Bovenaan