• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. zebia

    Vraag Waarom geen Black Friday deal?

    Weet iemand waarom er geen black friday deal is? Ik heb zelf geen en een aantal andere ook niet.
  2. zebia

    Namengebruik in Grepolis

    Hallo Ik wilde even vragen of je stedennamen mag vernoemen naar bepaalde personen zoals Karl Max, Vladimir Putin, George Costanza en Cosmo Kramer? Karl Marx en Qutru gebruiken van die namen in steden, ze zijn van mijn huidige alliantie op de wereld Lapithos Ik stoor me zelf aan de manier waarop...
  3. zebia

    Vraag Goud Give Away

    Hallo Grepolis Team Is het goed als ik een goud give away doe in een livestream of video af en toe? Het is trouwens wel het goud waaraan ik zelf aan gewerkt heb om het te ontvangen voor ingame op Werelden die ik zeer actief speel. Omdat ik het soms wel wil doen om iedereen de kans te geven om...
  4. zebia

    Vraag Player Council diskwalificatie

    Hallo Ben ik gediskwalificeerd voor Player Council? Want ik hoor van anderen dat er speler/spelers gediskwalificeerd zijn. Graag meer duidelijkheid, dank u alvast voor het antwoord Groetjes Sam Ingame : zebia/GlorieMan1998
Bovenaan