• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. lukas 030303

    Discussie TTA Bot

    Beste medespelers, in some case vrienden, Er moet me even iets van het hart. Op Brythos gaat er nu al voor een week of 2 een TTA bot te werk. De situatie is zo dat de speler met de bot spawnt op de wereld, de bot een bepaalde lijst van spelers aanvalt, de aanval gelijk terughaalt , en dit in...
  2. lukas 030303

    Algemeen NIEUW! Discord server

    Hoi allen, We hebben zojuist een nieuwe discord server geopend, een server die voor iedereen die grepolis speelt toegankelijk is! Met verschillende wereldkanalen, discord bots en natuurlijk mensen hopen we een leuke nieuwe ervaring te creeëren op Discord. Om dit tot een succes te maken hebben...
  3. lukas 030303

    Grepolis Times - Uitgave #76

    Beste lezers, De 76ste editie van de Times is er! Ik wil stuk voor stuk mijn teamleden feliciteren, ze hebben fantastisch gewerkt om mee te werken aan deze editie. In deze editie vind je over de meeste werelden een artikel en vind je ook enkele interessante colums De Grepolis Times vind je...
  4. lukas 030303

    Grepolis Times - Uitgave #75

    Beste lezers, De 75ste editie van de Times is er! Ik wil stuk voor stuk mijn teamleden feliciteren, ze hebben fantastisch gewerkt om mee te werken aan deze editie. In deze editie vind je voor alle werelden een artikel en vind je ook enkele interessante colums De Grepolis Times vind je hier ...
  5. lukas 030303

    Grepolis Times #75 - Q&A met Naranya

    Beste spelers, Na de positieve reacties op "Q&A met Kroenuh" zijn we met de redactie op zoek gegaan naar een vervolg hierop. Nadat we het hoofd van de Nederlandse community in de #74 ondervraagd hadden, moesten we ons best doen om naam te vinden die nog meer tot de verbeelding sloeg. We...
  6. lukas 030303

    Grepolis Times - uitgave #74 Happy new year

    Beste lezers, Tussen de feestdagen van december door is het Grepolis Times team druk bezig geweest om weer optijd een goed gevuld tijdschrift voor jullie neer te zetten. Het team heeft een aantal verliezen te verduren gehad en dit zullen jullie dus merken in de inhoud maar de kwaliteit bukt er...
  7. lukas 030303

    Grepolis Times - Uitgave #73

    Na een lange en saaie maand wachten zijn we er weer met de decembereditie van de Grepolis Times. In deze 73e uitgave vinden jullie artikelen over Olympia, Zakros en veel meer! Vergeet ook niet om je blik te laten vallen op de columns van deze maand. Laat zeker jullie opbouwende kritiek achter...
  8. lukas 030303

    België of Nederland ?

    Vanavond de 126ste derby der lage landen. De vorige was in 2012, toen de Belgen aan hun opmars begonnen. Nu zitten de Belgen ongeveer aan hun hoogtepunt. Wat verwacht jij wie gaat winnen ? Nederland - België Mijn pronostiek is alvast een dikke 2-4
  9. lukas 030303

    Grepolis Times - Uitgave #71

    Beste spelers Hij is er! De 71ste editie van de Times, met vernieuwd leidersteam, is uit. Namens de volledige crew wensen we jullie veel plezier met het lezen van deze editie. Vernieuwingen zijn er al, maar er zullen er nog volgen! Je kan hem lezen door op onderstaande link te klikken...
Bovenaan