• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Jollian

    Vraag Halloween?

    Dus wanneer krijgen we wat info over het halloween event, met name wanneer het begint, hoelang het event duurt e.d. zag dat de wiki er al was.. dus vragen vragen vragen. https://wiki.nl.grepolis.com/wiki/Halloween_2015 Als we de data's van 2014 aanhouden is het van de 27e t/m de 10e, maar...
  2. Jollian

    Feedback De oorlog komt eraan! De strijd om Thracië!

    met een toegestane addon voor chrome/firefox heb je ook een alarm in de browser. En de meeste mensen combineren browser+app
  3. Jollian

    Feedback De oorlog komt eraan! De strijd om Thracië!

    Wel jammer dat je dus elk "punt" opnieuw kan doen na 3u. zover ik tot nu toe gezien heb, word de verdediging er wel 1.5x zo sterk elke keer als je t sloopt... //edit heb er even naar gekeken, eerste ging van 10 oorspronkelijke verdedigers, naar 15. En toen ik die 15 sloopte, ging die naar...
  4. Jollian

    Feedback De oorlog komt eraan! De strijd om Thracië!

    Dit event heeft een vast aantal beloningen (zie: 60). Voordeel kan iedereen halen mits die er enigsinds wat tijd in stopt. En tja, iemand die er goud in pompt kan het sneller, met minder tijd halen
  5. Jollian

    Feedback De oorlog komt eraan! De strijd om Thracië!

    Alleen kosten deze troepen geen inwoners.
  6. Jollian

    Feedback De oorlog komt eraan! De strijd om Thracië!

    het is een spel, in het spel. Je vecht met losse eenheden die alleen voor dit event te gebruiken zijn. GP.. denk het niet\
  7. Jollian

    Feedback Hephaistos' Smidse

    Ik ben bijna geneigd om een troostbeker voor je te kopen en m op te sturen :o
  8. Jollian

    Discussie Wereld Ithaka

    Die instellingen staan mij ook naar het hart, zeker een wereld waar ik in ieder geval even kom kijken
  9. Jollian

    Heerser van de oceaan/wereld awards

    Dit was op psi 3 maanden; niet 2.
  10. Jollian

    Actie Vaderdag

    Leuke actie, mooie dag voor wat actie.
  11. Jollian

    Discussie Wereld Byzantion

    D'r zijn een heleboel voordelen uit moraal te halen, daar ben ik het zeker mee eens. wil hier wel even op aanvullen dat, de nadelen ook niet echt, miniem zijn. Vijandige allianties kunnen makkelijk pesten door in vijandige clusters kleine spelers te laten stichten/overnemen. Of niet Armand0?;)
  12. Jollian

    Aanval of verdedigings stad?

    ahhhh, iedereen die die vraag op het forum stelt is beter af om verdedigend te spelen bij het opstand systeem. Bij belegering, tja heb er geen ervaring mee maar ik zou zeggen dat je ook vol offensief kan spelen dan
  13. Jollian

    Verbeterde troepenbeweging

    de kracht moet aanstaan voordat je verstuurd, dit werkt ook zo met de aanval sterkte bonussen
  14. Jollian

    [Muziek] Welk nummer luister je nu?

    http://www.youtube.com/watch?v=Aae_RHRptRg terwijl we wachten op actie!
  15. Jollian

    Voortgangsbalk

    tijd om het backward compatible te maken
  16. Jollian

    [Muziek] Welk nummer luister je nu?

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=bzmGJKKnCIk&feature=fvwp
  17. Jollian

    Grepolis Times - Uitgave #30

    Ik heb wel een idee voor Psi, de prachtige actie die Fortius Quo Fidelis vandaag heeft gestart! :)
  18. Jollian

    Discussie vuurschepen bij een landclear

    Nutteloos is niet het goede woord, DUUR
Bovenaan