• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Concealed

    Onbekende Badge

    Weet iemand wat dit is? Staat in mijn profiel en krijg het niet weg of enige informatie over.
  2. Concealed

    Pandora's doos alleen voor goud?

    Zonder goud is doos 40 niet te halen. Dat is triest.
  3. Concealed

    Hoe verder?

    Ik dank iedereen voor hun input en suggesties, het is duidelijk lastig om Grepolis nieuw leven in te blazen. Persoonlijk heb ik er vaak veel plezier aan gehad, maar de laatste jaren steeds minder. Zoals Gollum Returns het verwoord, wellicht heb ik het uitgespeeld. Na 10 jaar is het wellicht ook...
  4. Concealed

    Hoe verder?

    Wat gaat er niet goed, en ja ik weet het is goud maar hoe kan Innogames het spel weer leuk maken, meer spelers aan trekken en er ook iets aan verdienen? Doe eens voorstellen, want het houd voor heel veel spelers dus op, goud en events kopen is de dood voor het spel lijkt me. Ik snap het verdien...
  5. Concealed

    Hoe verder?

  6. Concealed

    Hoe verder?

    Laten we eens zien hoe het met ons leuke spel gaat. 10e wereld (mijn eerste echte wereld) Kappa: Vervolgens laten we eens kijken naar de laatste wereld waar een "strijd" speelt ...
  7. Concealed

    Vredestijd Pasen

    @jeangenie je kan op Pandoria gewoon doorspelen, maak niet zo'n drama. Het 10x herhalen van je standpunt maakt het eerder zwakker dan sterker.
  8. Concealed

    Vredestijd Pasen

    Laten we het eens omdraaien. Innogames geeft fanatieke Grepo "thuiszitters" een cadeautje, een wereld met hele snelle en fanatieke settings voor actieve spelers. DANK JULLIE WEL (alle voornemens om niet meer aan deze verslaving toe te geven gaan direct weer overboord) Dat er tijdens einde...
  9. Concealed

    Discussie Wereld Dyme

    Snelheid 3 is geen Actium, maar wie weet kom ik een tijdje mee doen ... just for fun en om de druk in de top een beetje hoog te houden
  10. Concealed

    Overlijdensbericht

    Ik heb vele werelden met Folkert gespeeld, in goede tijden en soms in minder goede buien. Een uitgesproken speler, met veel inzet en passie voor het spel die kon verbinden en ook kon ontbinden. Het is een schok dat hij er niet meer is, mijn oprechte deelneming naar de nabestaanden.
  11. Concealed

    Oproep!!: Stop hacking

    Gooi je e-mail adres eens door deze site: https://haveibeenpwned.com/ Dan weet je wat je te doen staat.
  12. Concealed

    Open spel Nachtwaker

    oef lang geleden dat dit echt een hot topic was met meer dan 100 berichten per dag (en minimaal een schorsing per dag ) Het is een beetje ingezakt allemaal ...
  13. Concealed

    Feedback Het Hadesportaal

    (zonder premium functies) :cool: Beste nieuws van de aankondiging!
  14. Concealed

    Open spel Nachtwaker

    Avond .. de Nacht duurt nog even .. :diplomaat:
  15. Concealed

    Discussie Wereld Actium

    Zou ik dan toch ... ?
  16. Concealed

    Open spel Nachtwaker

    Wat een gekke vraag ... truurlijk niet .. maar waar is de scherpte in het gesprek en daarnaast de onzin ..
  17. Concealed

    Discussie De mythische hen

    Wat wel eens echt goed is aan dit event dat het veel meer OFF georiënteerd is dan de vorige events !
  18. Concealed

    Nachtwaker

    ja ja
  19. Concealed

    Grepolis Times - Uitgave #53

    Marathon De reporter is geheel neutraal. Alliantie Fusion, je weet wel, #1 van de wereld, #1 aanvaller en #1 Krijger voor weken, met 9 spelers in de top 15 daar hoef je helemaal niets over te schrijven, volledig logisch omdat het zo duidelijk is .. keep up the good work. Erg neutraal!
  20. Concealed

    Nachtwaker

    8.5 uur geen reacties in de nacht .. zelfs rutger kan het niet meer volhouden ..
Bovenaan