• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Chimaera di Arezzo

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Zoals The Exalted One al zei mag dit script gebruikt worden door 1 alliantie, namelijk die waar de maker van het script in zit. Wij bepalen dus niet welke alliantie op welke wereld het script mag gaan gebruiken zoals jij zegt.
  2. Chimaera di Arezzo

    Vraag Iemand een idee wanneer er een nieuwe wereld opengaat?

    Wanneer er een nieuwe wereld zal opengaan zal er enkele dagen vooraf eerst een aankondiging komen op het forum hiervan zodat iedereen het tijdig kan weten.
  3. Chimaera di Arezzo

    Wereld eind datum

    Op Gonnos zijn er nog 387 spelers met 1 stad, dus die 300 spelers is nog niet bereikt.
  4. Chimaera di Arezzo

    Wereld eind datum

    Wanneer een wereld onder 300 actieve spelers komt dan zal er een timer aflopen van ongeveer een maand. Wanneer deze afgelopen is dan zal de wereld gesloten worden. Bij een wereld met dominatie als eindspel zal de wereld sluiten 2 weken nadat een alliantie de wereld gewonnen heeft. Verder zijn...
  5. Chimaera di Arezzo

    Spartaanse Huurmoordenaars

    De werelden die deze niet gekregen hebben zullen deze na het weekend alsnog krijgen.
  6. Chimaera di Arezzo

    Opstandsduur Gonnos

    Actium was de enige wereld waar de opstandsduur afweek. Alle andere werelden is het 12u geweest ongeacht de snelheid
  7. Chimaera di Arezzo

    Discussie Spelupdate 2.166

    'Wanneer je alle eenheden terug wilt sturen via de buiten tab in de Agora, krijg je nu een bevestigingsscherm.' Wat is de reden van deze toevoeging eigenlijk, want dit maakt het (voor mij in elk geval, en denk ook wel voor anderen) vervelender om ondersteuning na een opstand terug te sturen...
  8. Chimaera di Arezzo

    Open spel Nederland - België

    675
  9. Chimaera di Arezzo

    Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

    zet mij ook maar in de lijst
  10. Chimaera di Arezzo

    Discussie Valentijnsdag

    er is er dacht ik ook 1 voor 20x en dat is de hoogste award
  11. Chimaera di Arezzo

    Discussie Wereld Efeze

    eindelijk een trage wereld met oud overnamesysteem. nu kan ik er weer eens vol voor gaan
  12. Chimaera di Arezzo

    Discussie Wereld Delphi

    ja ik ook ik moet nog eens ergens vol voor gaan
  13. Chimaera di Arezzo

    Nachtwaker

    zolang je nieuwe cadeautjes maar niet op zijn tegen 10 december is het goed voor mij
  14. Chimaera di Arezzo

    Nachtwaker

    sinds wanneer zouden we niet meer mogen posten?
  15. Chimaera di Arezzo

    Nachtwaker

    hoi iedereen
  16. Chimaera di Arezzo

    Nachtwaker

    is echt ambetant :mad:
  17. Chimaera di Arezzo

    Nachtwaker

    looool :cool:
  18. Chimaera di Arezzo

    Community Jouw Favoriete wereld instellingen

    Wereld snelheid : 2 Eenheid snelheid : 2 Kolonisatiesysteem : nieuw Moraal : nee Farmsysteem : Nieuw Nacht Bonus : 23:00 - 07:00 Beginner bescherming : 7 dagen Vrede? : nieuwjaar,kerstmis,pasen Maximale veroveringsafstand : 80 uur Overnemen : Ja Alliantielimiet : 30 Afbreektijd aanvallen : 30...
  19. Chimaera di Arezzo

    Nachtwaker

    een speler lijkt het mij zo
Bovenaan