• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. AriChibi

    SPELTOPIC: WvW #220 - The Walking Dead

    (Oké, mijn forumrechten weerhouden me ervan om een topicding te kiezen) Deze versie van WvW is zoals alle andere, alleen hebben doden de mogelijkheid om een nieuwe rol te krijgen na hun dood. Deze rollen zullen uit een eindige pot worden getrokken en als de rollen op zijn, vallen de doden wel...
  2. AriChibi

    WvW #220 - The Walking Dead INSCHRIJVEN ENZO

    WvW #220 - The Walking Dead Aangezien het forum toch zo goed als dood is verklaard, dacht ik dat we wel een (on)dood thema konden gebruiken. Deze versie van WvW is zoals alle andere, alleen hebben doden de mogelijkheid om een nieuwe rol te krijgen na hun dood. Deze rollen zullen uit een...
  3. AriChibi

    Besloten spel WvW #218 - Trouble in Slaapdal

    WvW #218: Trouble in Slaapdal Er heerst een vreselijke ziekte die de wezens in het magische woud terroriseert. Deze zogenoemde 'lycantropie' zorgt ervoor dat de besmette persoon 's nachts in een bloeddorstige wolf verandert die op magische wijze maar één slachtoffer per nacht claimt. De...
  4. AriChibi

    Inschrijftopic WvW #218 - Trouble in Slaapdal

    WvW #218: Trouble in Slaapdal Er heerst een vreselijke ziekte die de wezens in het magische woud terroriseert. Deze zogenoemde 'lycantropie' zorgt ervoor dat de besmette persoon 's nachts in een bloeddorstige wolf verandert die op magische wijze maar één slachtoffer per nacht claimt. De...
  5. AriChibi

    Open spel GSF #34 - Edinburgh - Schotland

    GSF #34 - Edinburgh - Schotland Regels Het Grepo Song Contest is geen lastig spel, het enige wat je hoeft te doen is een liedje insturen en vervolgens stemmen. Echter zijn er wel een paar dingen waar je op zult moeten letten. Iedere speler mag in het topic zijn of haar liedje posten samen...
  6. AriChibi

    Besloten spel De Strijd Tegen de Superkwaardaardige Mod-monsters! (RPG)

    Dus er werd mij laatst gevraagd of ik een D&D-achtig spel kon hosten op dit forum. Nu ben ik niet een ervaren GM, maar ik zal mijn best doen om hier een kek en simpel spel van te maken. Korte samenvatting van het plot: De gemene draak Kroenuh is wakkergeschud door de necromancer Araluen en zijn...
  7. AriChibi

    Besloten spel WVW #211 - Op Wolfenjacht

    Speedrun WvW Er was eens een klein stropersdorpje genaamd 'Wakkerdam'. Keer op keer werden er dorpelingen geïnfecteerd door weerwolven en ieder week moesten ze hetzelfde oude lynchfestijn uitvoeren. Het was ook wel vreemd dat alle dorpelingen na die wekelijkse genocide gewoon altijd weer...
  8. AriChibi

    Inschrijftopic WVW #211 - Op Wolfenjacht (Speedrun)

    Speedrun WvW Er was eens een klein stropersdorpje genaamd 'Wakkerdam'. Keer op keer werden er dorpelingen geïnfecteerd door weerwolven en ieder week moesten ze hetzelfde oude lynchfestijn uitvoeren. Het was ook wel vreemd dat alle dorpelingen na die wekelijkse genocide gewoon altijd weer...
  9. AriChibi

    Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #208 - Trump vs Mexi&co

    "Make America Great Again!" Het duurde eventjes, maar eindelijk staat ie er hoor! DE muur van Trump die Amerika van Mexico scheidt. Er is echter nog één klein probleempje... er zijn nog steeds Mexicanen IN Amerika! Het enige wat Trump en zijn lieve adviseurs en supporters dus nog moeten doen om...
  10. AriChibi

    Inschrijftopic Weerwolven van Wakkerdam #208 - Trump vs Mexi&co

    "Make America Great Again!" Het duurde eventjes, maar eindelijk staat ie er hoor! DE muur van Trump die Amerika van Mexico scheidt. Er is echter nog één klein probleempje... er zijn nog steeds Mexicanen IN Amerika! Het enige wat Trump en zijn lieve adviseurs en supporters dus nog moeten doen om...
  11. AriChibi

    Besloten spel De beste huurmoordenaar

    Omdat ik zo bekend sta om mijn innovatie en mijn inspirerende ideeën op het forum, heb ik even in een korte tijd een nieuw droog forumspel in elkaar geflanst. Als je dacht dat het forum inactief begon te worden, is hier de oplossing... Het huurmoordenaarspel! Het idee achter het spel is vrij...
  12. AriChibi

    Inschrijftopic De beste huurmoordenaar

    Omdat ik zo bekend sta om mijn innovatie en mijn inspirerende ideeën op het forum, heb ik even in een korte tijd een nieuw droog forumspel in elkaar geflanst. Als je dacht dat het forum inactief begon te worden, is hier de oplossing... Het huurmoordenaarspel! Het idee achter het spel is vrij...
  13. AriChibi

    Open spel Het valspel

    De regels zijn weer simpel: Persoon 1 gooit iets naar beneden Persoon 2 laat het vallen als hij het niet wilt hebben of vangt het op en laat iets anders vallen wat hij/zij niet wilt hebben Je mag dus alleen iets naar beneden gooien als je iets hebt gevangen. Bijv: P1: Ik laat een oplader...
  14. AriChibi

    Lyricstopic

    Post goede/leuke/relatable lyrics uit het lied dat als laatst hebt geluisterd of post je all-time favorite lyrics, zolang het maar songtekst is. Ik begin: For one moment I wish you'd hold your stage With no feelings at all Open minded I'm sure I used to be so free Uit Citizen Erased van Muse
  15. AriChibi

    Open spel Jonger of ouder

    Heel simpel. Je zegt of je jonger of ouder dan degene boven je bent en post je leeftijd erachter. Voorbeeld: A: ik ben 15 B: ouder! 16 C: zelfde, 16 D: jonger, 13 Etc Ik begin: ik ben 19.
  16. AriChibi

    Open spel Verbannen!

    Oké, tijd voor een nieuw hersenloos spel. Dit is een beetje in de trant van King of the Hill etc. Je noemt een reden waarom diegene boven je verbannen moet worden (slechts hypothetisch natuurlijk). Voorbeeld: Ik (in nachtwaker): lol ik heb vandaag veel suikerspinnen gegeten lekker hoor...
  17. AriChibi

    Besloten spel Hope's Peak Academy

    Hope's Peak Academy Het is zo ver, jullie eerste schooldag op Hope's Peak Academy. Je pakt je spullen uit op je slaapkamer, zoals alle andere studenten, waarna je gevraagd wordt je in de gymzaal te verzamelen. Snel haast je je samen met je medestudenten naar de verzamelplaats, waar het...
  18. AriChibi

    Inschrijftopic Hope's Peak Academy

    Dit spel is gebaseerd op de serie Danganronpa, waar studenten de perfecte moord moeten plegen om te slagen. Om het een beetje bekend te houden, heb ik er een soort WvW van gemaakt. Ik hoop dat jullie het wat vinden :p Regels: De schoolregels Locaties/Schoolplattegrond: De eerste...
Bovenaan