• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Verdediging bonus evenement op overnames

    In dit geval zou ik het evenement ook niet echt balanced vinden. Dat zou betekenen dat er wel een 20% aanval boost word gegeven maar niet de verdediging boost op overnames. Dit lijkt mij een behoorlijk slecht ding voor de balans in aanvallen en verdedigen.
  2. Verdediging bonus evenement op overnames

    Hoi iedereen, Van mij de vraag hoe die verdediging bonus nou zit. Wij hadden een rood liggen in een van onze steden. Vervolgens vaarde wij hier op in de nacht succesvol. Wat ik nu heel stom vind is dat de verdedings boost van onze alliantie op de overname van de tegenstander actief leek...
  3. Met mythische eenheden een kolo ondersteunen?

    Hoi, Ik had de vraag is het mogelijk om bij een overname van een stad Hydra's te gebruiken als zee verdediging. Of worden die dan meteen terug gestuurd. Alvast bedankt voor de antwoorden. groetjes Ries01 (Richard)
  4. Troepen terug trekken met kolo in je stad?

    Hoi, Ik kreeg te horen van een alliantie lid dat als je je aanval troepen uit je stad stuurt voor een kolo en dan weer terug haalt. Met de kolo in je stad. Dat zij de kolo aanvallen in plaats van als ondersteuning aankomen. Is dit waar? Alvast bedankt voor de reacties! groetjes Ries01 (Richard)
Bovenaan