• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. somszithettegen

    Discussie De mythische hen

    is al aangepast zie ik!!! moest ff site vernieuwen.
  2. somszithettegen

    Discussie De mythische hen

    Waarom staan de verkeerde omschrijvingen bij de ingrediënten?? de benamingen zijn van een ander event, tevens zijn de kosten voor de ingrediënten hier anders dan op de beta server??? Honing staat als tekst rode wijn??
  3. somszithettegen

    ww start aanpassingen

    die 6 maanden is altijd geweest, maar nu dat pas na 13 maanden er 6 miljoen punten minder worden is nieuw, eerst was het altijd dat na 7 maanden er 13 miljoen punten per maand af gingen??
  4. somszithettegen

    ww start aanpassingen

    Misschien heb ik ergens wat gemist maar sinds wanneer zijn er aanpassingen in de tijd dat de ww start?? Op grepo wikie staat: Voorwaarden De wereld bestaat 180 dagen of meer Je alliantie heeft het eiland in bezit Het puntentotaal van de top-50-allianties bedraagt minstens 250 miljoen. Na die...
  5. somszithettegen

    Discussie Wereld Pella

    zal vermoed ik geen oud systeem zijn de laatste 2 zijn ook al oud, tijd voor het nieuwe systeem weer.
  6. somszithettegen

    Discussie Spelupdate 2.94

    inderdaad werkt dio-tools niet meer, jammer
  7. somszithettegen

    Discussie Spelupdate 2.88

    Inderdaad een beetje van het zelfde, alleen een combinatie van die eieren met dag awards/prijzen en dat eerdere thraciers event.
  8. somszithettegen

    Feedback Petitie tegen 'Warfare Packages'

    Het is inderdaad geen toegevoegde waarde, ik ben ook tegen deze actie.
  9. somszithettegen

    Discussie Spelupdate 2.87

    Als je die capaciteitsbalk hebt en je vult 4000 je handelt dan springt hij inderdaad terug naar 0 dit omdat hij gelijk de volgende handeling van 4000 mee neemt(afboekt, ondanks dat dit nog niet is gedaan). Na de eerste keer 4000 plaatsen kan je gewoon erna 2,5k plaatsen. dus totaal 6,5K. kan...
  10. somszithettegen

    Discussie Spelupdate 2.87

    Hoor hier nagenoeg alleen kritiek, helaas. Zelf vind ik het wel beter werken dan eerst, nu hoef ik niet steeds te berekenen hoeveel ik nog vrij te handelen heb op de markt. Het is even anders denk dat wel, maar al met al denk ik dat het wel een vooruitgang is. het feit dat je een te...
  11. somszithettegen

    Verbeterde aanval van vuurschepen

    Wanneer gaat dit eigenlijk van start? Voor de Pasen of juist na de Pasen?
  12. somszithettegen

    Discussie Spelupdate 2.83

    volgens mij heb ik geen rare dingen op knossos
Bovenaan