• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. naaimeniet

    x4 Olympus Nieuw

    Hopelijk is die wereld wel zonder fouten ! Heb je de tempel, Heroïsche kracht verhoogt de aanval met nog eens 12% kun je land en vs boosten op de wereld dion :confused: .
  2. naaimeniet

    Discussie Wereld Amisos

    weet je wat ik zo bijzonder vind ???!!! dat er al heel vaak een snelle wereld is aangevraagd op verschillende manieren door heel veel mensen en nog steeds krijgen we niet wat we willen snelheid 5 of hoger
  3. naaimeniet

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    tja is iets van te zeggen ......ik snap je punt maar toch vind ik persoonlijk dat iedereen de zelfde scripts zou moeten kunnen gebruiken .
  4. naaimeniet

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    scripts die goed gekeurd zijn moeten gewoon openbaar zijn anders is er spraken van voordeel voor de partij met de script . dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me
  5. naaimeniet

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    wat een gelul om niks joh al zou frank nog spelen so what? die tool is toch openbaar , dus iedereen kan hem gebruiken
  6. naaimeniet

    Openbare schorsingen

    Wat heb je er aan om te weten waarom iemand is geschorst? Krijg je alleen maar gelul mee. Het idee om iemand te schorsen is dat hij /zij leert van wat die gene fout heeft gedaan en het gaat niemand iets aan wat die gene gedaan heeft, als dat openbaar word krijg je publieke schandpaal taferelen...
  7. naaimeniet

    Discussie Wereld Helike

    aaah oke ! even afwachten dus :p ik ga kijken of ik Wize guy zo gek kan krijgen
  8. naaimeniet

    Discussie Wereld Helike

    ga je starten sylvan ??
  9. naaimeniet

    Feedback Grepolis Preview 2021

    hey Wise guy jij zou stoppen weet je nog :p we zijn nu weer 4 maanden verder eens zien wanneer ik je weer zie verschijnen . nu on topic : die ares god met zijn leger is natuurlijk pure over kill ,leuk om te gebruiken ! maar om tegen je te krijgen is waardeloos als je zo iets in het...
  10. naaimeniet

    Discussie Wereld Kos

    hee daar is john ik ken jou wel ! en mellon collie mooie reactie
Bovenaan