• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. pope76

    Feyenoord of Ajax of Psv

    Feyenoord natuurlijk ben met een Feyenoord luier geboren. Maar uiteindelijk denk ik dat ajax met de beker er vandoor gaat meer geld daardoor betere spelers kunnen ze weer hoog van de toren blazen dat ze de beste zijn in een ding blinken ze zo wie zo uit toneel spel wat een zielige spelers lopen...
  2. pope76

    Autisme

    en wat gaat support er aan doen dan
  3. pope76

    Grepolis times comeback?

    nou nou zo slecht was het niet als jij het beter kan hou je vooral niet in.
  4. pope76

    Feedback Tyches Rad van Fortuin

    wat een negativiteit allemaal, ik zeg top event en inderdaad gratis zooi waar krijg je nog iets gratis wees er blij mee en doe je voordeel ermee.
  5. pope76

    Discussie Wereld Abdera

    noop wacht op een wereld met ww.
  6. pope76

    Grepolis Applicatie IT-Project

    zo digibeet ben je niet blijkbaar:eek:
  7. pope76

    Discussie Wereld Lapithos

    jammer dat het opstand is wacht op belegering. 3 per uur is gelijk alle shit opgelost bouw blij boeren blij iedereen blij.
  8. pope76

    Autisme

    Heb een zoon met autisme ergste is de buitenwereld of te wel de onwetendheid mensen met autisme zijn inderdaad anders maar niet dom nee ze zijn speciaal daar zou eens extra aandacht aan besteed moeten worden want iedereen denkt aan zijn eigen hachje en heeft de schijt aan anderen en als je een...
  9. pope76

    Discussie Wereld Oropus

    leuke instellingen enigste minpuntje is goud zou mooi zijn dat er is een keer een wereld geopend wordt zonder goud zou ook leuk zijn.[ denkt Inno anders hahaha]
  10. pope76

    Discussie Toekomstige werelden

    Slecht idee goudspelers zijn dan dik in het voordeel of er moet eens een wereld komen zonder GOUD dan is het een goed idee.
  11. pope76

    Discussie Wereld Lindos

    jaloers??
  12. pope76

    Discussie Wereld Lindos

    Ben ik het niet met je eens ik heb daar ook gespeeld en gewonnen daarna zijn er een paar gestopt of sommige spelen verder voor de fun verder en dan ligt het er nog aan of je in een goede ally terecht komt. Maar ik had graag verder gespeeld met mijn oude alliantie zeg niet dat we dan ook...
  13. pope76

    Discussie Wereld Lindos

    Nee ligt niet aan mij of het moet ook aan de helft van de alliantie liggen maar hoe het ook is klaar daar. En waarom is Heraklion een noob??? bespeur ik daar enige wrang
  14. pope76

    Discussie Wereld Lindos

    vreselijke wereld is dit met vreselijke mensen die zonder goud helemaal niks maar dan ook niks zijn enigste wat ze kunnen doen is staan te schreeuwen dat sommige lees ally spelers niet hun best doen??????? noop kappen daar en wachten op een nieuwe wereld liefste een wereld zonder goud maar daar...
  15. pope76

    Discussie Start wereld Delos

    keer geen ww zou ook leuk zijn heb er 1 gewonnen en 1 verloren maar ben er wel klaar mee om telkens GS er in te pompen.
Bovenaan