• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Dorremans

    Regel aanval limiet per minuut

    Het was beter geweest als deze regel alleen ging om lopende aanvallen en niet ook over terug gezonde aanvallen. Maar goed, dat de devs dit spel niet spelen was al bekend. Deze regel beperkt timen meer dan dat het spamaanvallen tegen gaat. Maar goed, ben toch al gestopt dus ze doen maar.
  2. Dorremans

    Feedback Wereld Dimale & Hephaistos' Zegen

    Vanavond 21 uur, kom alleen.
  3. Dorremans

    Feedback Wereld Dimale & Hephaistos' Zegen

    Kom steen, papier, schaar in Discord voice.
  4. Dorremans

    Feedback Wereld Dimale & Hephaistos' Zegen

    Geniale instellingen, eindelijk een laag allylimiet. Wordt het aantal dat er per wereldwonder gestort moet worden verlaagd of niet? Verder is het opstand of belegering? Aangezien er wel oud veroveringssyteen staat, maar een paar rijen verder staat er "duur opstand 8 uur".
  5. Dorremans

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    Jij zegt dat het niet eerlijk is omdat je niet dezelfde kansen hebt. Daar ben ik het niet mee eens. Je zal inderdaad meer moeite hebben om het te leren, maar zo is dat altijd, de een heeft het sneller door dan de ander. Dat neemt niet weg dat je met tijd en moeite hetzelfde kan bereiken...
  6. Dorremans

    Discussie Scripts die zijn toegestaan, maar niet publiek beschikbaar

    De mensen die een script hebben gemaakt hebben dat moeten leren. Je wordt niet geboren met een gave om te programmeren. Dus ik zou voorstellen, als het zo oneerlijk is en een groot probleem voor je dan moet je het ook maar leren net als zij. Hier is alvast een goed filmpje, persoonlijk ben ik...
  7. Dorremans

    Algemeen NIEUW! Discord server

    Als je bezwaar wil maken over je ban op de Discord server dan kan je mij Barry#9044 toevoegen of een andere moderator op de Discord server.
  8. Dorremans

    Algemeen NIEUW! Discord server

    Vanwege privacy redenen kunnen we bans niet openlijk bespreken. Mocht je in bezwaar willen gaan over je ban of verduidelijking willen neem dan contact op met Barry#9044.
  9. Dorremans

    Discussie Wereld Messina

    Algemene Grepolis Discord Server: Invite link: https://discord.gg/Dh7CNpd
  10. Dorremans

    grot

    Nee Marc dat kan niet.
  11. Dorremans

    Discussie Wereld Olynthus

    Dat kon vroeger ook, vond dat altijd wel nice. Extra opletten voor de nachtbonus, maar geeft ook extra opties omdat je minder deff nodig hebt als je een kolo volledig in de NB kan leggen. Kon je dat weer ergens anders gebruiken.
  12. Dorremans

    Discussie Wereld Olynthus

    Ja of 8 uur net als op Olympia.
  13. Dorremans

    Discussie Wereld Olynthus

    Buiten het naar mijn mening te hoge alliantielimiet een perfecte wereld, ik ga deze zeker spelen!
  14. Dorremans

    vervanging voor wereld Byllis

    Laten we hopen van wel :)
  15. Dorremans

    Discussie GOUD WEL OF NIET

    Kijk naar mijn krijgersrang, dat zou iets moeten verklaren ;)
  16. Dorremans

    Discussie GOUD WEL OF NIET

    Nee?
  17. Dorremans

    Een nieuw spel starten als new bee

    Als je het spel wil leren kan je het beste op een oudere wereld starten. Op oudere werelden kan je makkelijker aan de rand van de wereld het spel leren. Het is ook raadzaam om iemand ingame te zoeken die al 'ervaren' is en je zo het spel in een sneller tempo kan aanleren. Als je eventueel...
  18. Dorremans

    Discussie GOUD WEL OF NIET

    Goud is geen probleem. Ik sta nu top 10 op Lapithos zonder een euro uit te geven. Heb zelfs netto goud verdient op die wereld. Het is nu ook eenmaal het verdienmodel van Innogames en die gaan ze niet zo maar 'uitzetten' voor één wereld. Maar zoals ik al zei, goud is in mijn ogen niet echt een...
  19. Dorremans

    email adres

    Waarom hebben we hier een forumdeel voor vragen & hulp als jij iedereen direct door verwijst om een supportaanvraag te maken? Je kan in-game naar instellingen gaan en daar staat ergens een kopje 'accountinstelingen' daaronder staat 'emailadres'. Daar kan je het email veranderen van je account...
  20. Dorremans

    Discussie Nieuwe wereld

    Tegen, goud is niet het hoofdzakelijke probleem in dit spel. Denk dat het juist iets toevoegt. Je kan prima zonder geld uit te geven iedere keer in de top 10 staan. Mijn mening is dat we eens moeten stoppen met dat goud gezever. Ik heb veel spellen gespeeld en ik kan alleen maar concluderen...
Bovenaan