• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Foutief handelen moderators

    @Kroenuh, in ieder geval bedankt dat je de dialoog wil aangaan om opzoek te gaan naar oplossingen, maar sommige opmerkingen zijn ongefundeerd. Het lijkt wel alsof je nog steeds niet doorhebt wat er nu allemaal aan de hand is en wat er al jaren speelt. Er is in deze kwestie spraken van...
  2. Foutief handelen moderators

    Waarom ontwijk je in vredesnaam het dialoog met een kul verhaal. Ik zou graag het dialoog willen aangaan met betrekking tot hoe jullie ervoor gaan zorgen dat dit spel de komende tijd eerlijk gespeeld gaat worden, want dat is op dit moment totaal niet het geval. De regels zijn totaal niet...
  3. Foutief handelen moderators

    Wie gaat hier nou met de foute instelling het gesprek in? De personen zonder enige vorm van zelfreflectie of iemand die hier het supportteam op met de neus op de feiten wil drukken? Jullie hebben consequent gefaald met niet alleen het communiceren naar leden toe, maar ook het consequent optreden...
  4. Foutief handelen moderators

    Ik zat eerst te twijfelen om hierop te gaan reageren, omdat de kans dat hiermee iets gebeurd nihil is. Het supportsysteem is al jarenlang een groot probleem voor velen. Dit heb ik zelf ook al meerdere malen meegemaakt en toch is het met de jaren niet veranderd, terwijl het meerdere keren door...
  5. Discussie GOUD WEL OF NIET

    Ondertussen is het mij ook steeds duidelijker aan het worden waarom Diddi zo pro-goud is.
  6. Discussie GOUD WEL OF NIET

    Ik weet niet hoeveel extra jij uit een event wil halen, maar met 3k kan je uit de meeste events wel genoeg halen. Wat hierboven werd aangegeven door @Xenomorphing is ook een goede oplossig, er moet sowieso iets tegen gedaan worden vind ik.
  7. Discussie GOUD WEL OF NIET

    Een maximaal limiet van goud gebruik per dag zou ook wel leuk zijn, iets van 3k per dag of iets meer. Ik vind persoonlijk zelf goudgebruik normaal gesproken niet heel erg, maar als iemand 5x z'n muur afkoopt of 10x met een volle lc uit dezelfde stad komt dan is de lol er gauw vanaf.
Bovenaan