• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Inschrijftopic WvW

    Benieuwd om te zien wat jullie ervan maken. Veel succes gewenst.
  2. Kleine tempel omschrijving

    Ik ben ervan overtuigd dat dit een slechte vertaling is van het Engels. Daar staat "sharp" voor steekwapens, en ik ga ervan uit dat dit hier ook het geval is.
  3. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    Goed gespeeld, SLY.
  4. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    Laten we even logisch nadenken over wat je net zei. Je zegt dus dat indien de impostor vanacht niet wordt vermoord, één van twee spelers die overblijven willekeurig winnaar wordt, gezien de rol sowieso doorgegeven tijdens de nacht? Ik mag hopen dat RabbidRobin niet zo'n grote troll is om een...
  5. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    Wel, uiteindelijk zal SignLady's keuze neerkomen op mijn woord tegen jouw woord, maar hopelijk kan ze je bluf doorzien. Het lijkt me nu we bijzonder handig dat jij toevallig afkomt met de rol die je absolute zekerheid zou geven over het spel, ook al ligt er al een ziener uit het spel...
  6. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    Dat is onmogelijk, gezien ik beschermengel ben en we dan drie goedjes hebben. Wie heb je tijdens de eerste deadline gezien?
  7. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    Het is me nu niet helemaal duidelijk of je claimt ziener te zijn. Hoe heb je Sign exact "kunnen zien"? Het lijkt me intussen duidelijk dat je gisteren impostor bent geweest.
  8. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    Eerste dag en nu opnieuw. Ik verontschuldig me voor de moord op DonFrank, ik wou de wolf niet nog een extra moord geven.
  9. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    Ik heb de impostor als bijrol gehad, maar hij schuift elke nacht op. Ik heb het vermoeden dat jij het ook al hebt gehad, gezien je antwoord en het feit dat je ook snel begon te vermoeden dat het een bijrol was na de eerste nacht.
  10. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    Hmm. Dorpsoudste is de rol die ik ook zou kiezen mocht ik zien dat er al twee nachten geen lunch is geweest en dat de beschermengel er uit ligt. Ik ben verder beschermengel en kan bevestigen dat de impostor beschermd is van alle nachtacties. Dat maakt nog een extra persoon die de lunch kan...
  11. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    We weten niet exact wat de impostor al dan niet kan. Misschien kan de impostor naast doden ook het lunchen voorkomen, wat misschien ook de afwezigheid van nieuwe moorden door de impostor gedurende de vorige twee nachten zou kunnen verklaren. Of misschien kan de impostor zich verschuilen, en zo...
  12. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    Ik ben het bijna volledig eens met je analyse. Ik geloof eerlijk gezegd dat sinds de dood van zowel de ziener als de beschermengel, de goedjes weinig kans maken nog te winnen. Dat wordt zeker duidelijk wanneer we beseffen dat de goedje(s) vanavond bijna geen invloed hebben op het resultaat. De...
  13. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    Ik denk ook voor Nissassa te gaan, gezien hij het inactiefst is.
  14. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    Kunnen we zelfs niemand lynchen? Ik zou denken dat RNG dan iemand zou uitkiezen.
  15. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    Ik vrees dat er weinig zinnigs gaat komen gezien de goedjes bijna geen enkele informatie hebben en zowel imposter als de wolf alleen staan (denk ik) en dus zelf niet over informatie beschikken. Dat DonFrank, de ziener, vermoord wordt op de eerste nacht is zeer jammer voor ons. Zoals ik eerder...
  16. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    Gezien imposter als neutraal staat, is er bijna sowieso ook een wolf, wat Nissassa iets verdachter maakt doordat er geen lunch was. Ik zou er echter niet te veel vanuit gaan, gezien de kans dat er een beschermengel of andere rol die mensen van de lunch kan redden in zit, best groot is. Met...
  17. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    Succes allen. SomeoneLikeYou, zodat ik het vanavond niet vergeet.
  18. WvW #221 - Weerwolven Among Us

    1. latdekat 2. 3. 4. 5.
  19. SPELTOPIC: WvW #220 - The Walking Dead

    De zombies van Wakkerdam worden weer wakker
  20. Open spel Nederland - België

    831
Bovenaan