• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Gamergirl101

    Discussie Wereld Amisos

    Arsenal je moet eerst de foto goed bekijken voordat je begint met tikken. Kijk maar wat er in de rode vlakken is aangegeven. Inno vraagt ons of we snelle Domi, normale Domi, Snelle WW of normale WW willen. Olympus was deze keer geen keuze voor de spelers binnen de poll gedeeld was. Toch wordt...
  2. Gamergirl101

    Gameplay Beperking goudmarkt

    Ik heb nog nooit goud gekocht, maar wereld Tagae wel 71k goud verdiend via de markt. Dat is genoeg om jezelf naar top1 te kopen en daar tot einde wereld te staan, zolang je maar geen gs koopt. Gs kopen is een enorme verspilling van je goud, alleen de noobs en mensen die meer dan 200k goud te...
  3. Gamergirl101

    Discussie Wereld Amisos

    Belegering zonder moraal kunnen we zeker tot 2023 op wachten :D
  4. Gamergirl101

    Discussie Wereld Amisos

  5. Gamergirl101

    Functionaliteit Alliantie bb-codes

    Dit wordt nu behandeld op de duitse fora, heb daar topic gemaakt en stemming is nu gaande, je moet een duits grepo account hebben, je kan daarna zo op duitse forum zonder een apart forum acc aan te maken https://de.forum.grepolis.com/index.php?threads/codes-für-allianz-bb.37829/
  6. Gamergirl101

    Functionaliteit Alliantie bb-codes

    Heeft het nog nut om op dit forum suggesties te doen?
  7. Gamergirl101

    Ik kan op mijn eiland niet stichten, omdat 2 plaatsen zogenaamd al bezet zijn, maar ik zie niets gebeuren!

    Dit betekent dat andere spelers er al kolos naartoe onderweg hebben. Vanaf dat een speler een kolo stuurt naar een stichtplaats, wordt die voor andere spelers geblokkeerd. Als het cl-level van de speler die de kolo gestuurd heeft niet hoog genoeg is wanneer de kolo aan komt, keert de kolo terug...
  8. Gamergirl101

    Functionaliteit Alliantie bb-codes

    Ik stel voor dat wanneer allianties aangemaakt worden, ze een alliantie-code krijgen voor de BB code, die je kan gebruiken om de naam van allianties te weergeven zonder gebruik te maken van de naam van de alliantie. We doen het al met steden, maar als een alliantie haar naam veranderd, breekt...
  9. Gamergirl101

    Feedback Grepolis Preview 2021

    Leuk om te zien dat men weer meer moeite doet om de stervende community te verbeteren - Events: Hopelijk doen jullie er niet te veel en het korter maken van events is een geweldig idee. Je hebt tegenwoordig meer dagen event dan geen event. Al begrijp ik dat de motivatie misschien meer ligt dat...
  10. Gamergirl101

    Feedback Nieuwe godin: Aphrodite

    Leuk voor opstand maar op belegering ga je wss niet met sirenen je deff timen. Keert al je deff terug als de vijand zn God naar iets anders dan Aphrodite zet. Misschien is het leuk om aan het front deffsteden met sirenen te hebben om kolos te snipen, maar anders niet echt overpowered. Voor...
  11. Gamergirl101

    Feedback Nieuwe godin: Aphrodite

    Oftewel je kan zoveel pogingen creëren dat er bij wijze van spreken oneindige time mogelijkheden zijn, dat wanneer je gaat timen, je continue aan t timen kan gaan
  12. Gamergirl101

    Feedback Nieuwe godin: Aphrodite

    Hoe jammer t dan ook is dat mn gunstproductie lager is, met gunsteilandje gunst van Aphrodite naar andere goden omzetten, zoals Artemis om griff te maken. Ik vind 225 inwoners belangrijker dan wat extra gunst. Gewoon 90% van de steden Aphrodite. En ik vraag me af wat er gebeurt als je van god...
  13. Gamergirl101

    Feedback Nieuwe godin: Aphrodite

    Dat Saters snel zijn heeft niet dezelfde weging als de snelheid van vliegende myths. Saters kunnen gewoon snel naar de andere kant van t eiland, er is altijd een basis reistijd dus op een gegeven moment heeft sneller gaan geen zin meer. Zodra je ze wilt inzetten op een ander eiland moet je ze...
  14. Gamergirl101

    Feedback Nieuwe godin: Aphrodite

    100%* snelheid bonus, 2% per sirene Daar komt het wel op neer ja. Ze zijn offensief en defensief zwak voor iets wat 16 inwoners kost. Echter een stad waar je die bouwt, heeft wel 225 inwoners extra, wat 14 sirenen waard is. Uiteindelijke nut blijft wel t timen ermee. Stel je voor je hebt vs...
  15. Gamergirl101

    Wereld Bhrytos

    Iedereen weet dat allianties die gevormd wordt door random mensen aan te nemen, de grootste kans op winst hebben. Zoveel moeite is het niet om 5 min de tijd te nemen om je solli op een andere wereld te versturen als je dan in een alli kan komen waar zo geweldig gerekruteert wordt.
  16. Gamergirl101

    Feedback Nieuwe godin: Aphrodite

    Unlimited timen en 225 extra inwoners in de stad om te compenseren hoeveel sirene zuigen met off/deff kracht tegenover inwoners. over de krachten - 10% minder deffkracht voor 12 uur Gewoon nice, 10% sterkere off, 10% zwakkere deff, maakt allemaal niet uit, mooi voor je aanval - de volgende...
  17. Gamergirl101

    Wereld Bhrytos

    De reden waarom de combo tussen normale starttijd en 40 spelers voor een domi wereld niet leuk is is omdat het eindspel meteen is afgelopen zodra het begint als je spelers te veel tijd geeft met hoog ledenaantal. Je kan bijvoorbeeld 40 speler allis hebben waar domi na 90 dagen begint, dan heeft...
  18. Gamergirl101

    Wereld Bhrytos

    Wat een geweldige instellingen. Alleen jammer dat ze er dan voor kiezen om allilimiet 40 te maken op een domi wereld. Het is net alsof ze willen dat hun eindspel niet competitief is. Waarom maken we niet gewoon allilimiet 250 dan kunnen we allemaal winnen. Mochten ze instellingen niet...
  19. Gamergirl101

    Discussietopic

    Ben laatste tijd meer van vs sinds aristoteles, 434 vs in stadje. Maar 94 manties is een goed begin, dan kun je ze nog zelf maken ipv spreuken te moeten droppen. En als je spreuken doet en demo verdubbeld het, heb je niet het probleem dat je manties niet in je stad passen, Die laatste 4 kun je...
  20. Gamergirl101

    Discussietopic

    wil jij mn mentor zijn totdat je een leerling toegewezen krijgt
Bovenaan