• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Discussie Wereld Kasmenai met bonusweekenden en Hephaistos' Zegen

    Sorry als mensen dit sarcastisch opvatten dit ben ik niet. Dit is een serieuze vraag aangezien het vandaag 27 is, dag is voor velen al bijna om en we hebben nergens een tijdstip gezien. Dus nogmaals wanneer mogen wij dit verwachten?
  2. Discussie Wereld Kasmenai met bonusweekenden en Hephaistos' Zegen

    Wanneer komt die bonus? 30 februari?
  3. Discussie Wereld Kasmenai met bonusweekenden en Hephaistos' Zegen

    Belegering heb je geen kwaliteiten voor nodig, alleen een werkend alarm
  4. Discussie Wereld Kasmenai met bonusweekenden en Hephaistos' Zegen

    Wat ga je doen wachten tot ze offline zijn zodat je kolo kan leggen? :tongue:
  5. Discussie Wereld Kasmenai met bonusweekenden en Hephaistos' Zegen

    Yes 15 leden, weer een wereld vol met allianties die 5 BG´s hebben
  6. Hoe verder?

    Precies luister naar de persoon die nooit inbreng heeft in een wereld!
  7. Hoe verder?

    Is al gebeurd die speedservers. Volgens mij kon de server dit niet aan en is het niet doorgezet
  8. Hoe verder?

    Je moet een server versnellen om weer de resultaten te halen. En dan heb ik het niet over een snellere wereld (al zou dat wel leuker zijn), maar maak cp makkelijker te halen. Zorg voor een lager allylimiet, maak het ww limiet wat hoger. Wereld minder snel achter elkaar pushen. Elke maand een...
  9. Gameplay Samenvoegen servers NL en DE

    Rot nou is op met dit soort geintjes. Als mensen zo graag oorlog willen voeren met de Duitsers, fiks een tijdmachine en ga terug naar 1940
  10. Adventkalender event

    Stop met dat sarcastische gezeik
  11. stoppen pandosia

    Inno zit niet fout. Ze zitten goed. Deze wereld gaat nog 1 jaar door, dus succes
  12. stoppen pandosia

    Stop met zeuren over het sluiten van pando, we gaan gewoon lekker door.
  13. Algemeen NIEUW! Discord server

    Wacht ik heb nog bij je gezeten op mochlos met dezelfde naam als dit AF account??
  14. Algemeen NIEUW! Discord server

    Ik ging niet gelijk io, mochlos 2 maanden later gestart vervolgens top 20 terecht gekomen en bij je vrienden voor 2 weken in een ally gezeten. Daarna io gegaan voor zo’n noob opstandswereld met snelheid 6
  15. Algemeen NIEUW! Discord server

    Mwah io maar leuk geprobeerd! Verdiend wel een like dat je überhaupt probeerde beter te lijken dan dat ik ben..
  16. Algemeen NIEUW! Discord server

    Afgezien dat je ontzettend zuur bent dat menig opstandsspeler beter is dan dat jij bent, ben ik van mening dat de ban onterecht is. Soms ga ik te ver maar dit keer ben ik mijzelf van geen kwaad bewust. Prachtige community noem je het nu toch altijd klagen over wat inno brengt en bied, jij bent...
  17. Algemeen NIEUW! Discord server

    Iemand salty noemen nadat je hem banned omdat hij beter is dan jij vind ik wel heeeeeel vreemd. Zuurpruim! En wacht even hoor maar sinds wanneer zijn de mods de gehele discord?? Je bent een deel man, voel jij je echt zo goed dat je denkt dat je de gehele discord bent??? HAHAHA WAT EEN LOSER BEN...
  18. Algemeen NIEUW! Discord server

    Heel die chat is een groot gezeik met de mods als kansloos voorop. Dat je mij banned omdat ik je tag omdat ik het TEGEN JOU heb en dan gaat huilen en een zielige reden verzint om mij te bannen laat zien wat voor simpele ziel je werkelijk bent. Ik zie je morgen, word lachen
  19. Algemeen NIEUW! Discord server

    [3] Plaats geen berichten met dwaze beschuldigen of beledigingen, racistische, discriminerende opmerkingen of waarin je iemands persoonlijke leven belachelijk maakt.
Bovenaan