• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Feedback Bezweringscirkel

    Omdat ik denk dat de goudgooiers er nu gewoon wat extra kopen, omdat ze per scherpie minder gp kunnen genereren wat dus als resultaat zal hebben dat de kloof groter wordt.
  2. Feedback Bezweringscirkel

    Volgens mij gaan deze scherpjes de kloof enkel maar groter maken maar zo lang de koe melk geeft wordt ze gemolken zeker...
  3. Discussie Wereld Messina

    Ze uit de events halen lijkt mij voor het algemene spelplezier inderdaad ook wel beter maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren... Die wereld is wel klaar denk ik...
  4. Discussie De griekse cup

    Voor mij zijn die events in het algemeen niet nodig. Maar bij dit event moet je nog wel iets doen om betere score te halen dat is in mijn ogen nog steeds beter dan gewoon met pijltjes naar Romeinen schieten of dergelijks
  5. topic mag weg, beantwoord

    3 verschillende internetaansluitingen leggen. Heb ooit een koppel gekend dat dit had, een andere oplossing ken ik niet
  6. Spartaanse Huurmoordenaars

    Ik dacht ook dat het met de wereldsnelheid te maken had maar op apollonia met snelheid 2 krijg je meer manti's dan op rhamnus, met snelheid 3
  7. Spartaanse Huurmoordenaars

    Wij zijn toch niet voor de gek gehouden geweest, behalve als je denkt dat zulke events er zijn voor de spelers maar jij hebt ervaring genoeg om dat niet te doen. Er is volgens mij ook niemand die goud in het event steekt voor die community doelen te halen maar enkel voor de beloningen in de...
  8. Spartaanse Huurmoordenaars

    Support kan hier volgens mij weinig aan veranderen omdat dit van hoger hand komt. De vooropgestelde doelen zijn zeker belachelijk maar ook daar zal niks aan veranderen want die events dienen niet om het spel leuker te maken maar om meer geld in de kassa te krijgen en als ik naar de werelden...
  9. Wereld Rhamnus

    Men oogst wat men zaait natuurlijk
  10. Wereld Pandosia

    Ik denk niet dat dat ooit zal veranderen :)
Bovenaan