• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Moraalkolo

    Moraal kolo hoort er zeker bij maar het doorgeven van de steden die door een moraal kolo zijn overgenomen en het zo 20 keer of zelfs meer doen is gewoon overtreding van de regels vind ik.
  2. Moraalkolo

    Aanvallen in nacht horen ook gewoon bij het spel daarvoor krijg je als verdediger nachtbonus in je voordeel. Tegen moraal kan je niets doen, al helemaal niet in belegering. Jij speelt en speelde op werelden t-die heel traag waren of je niet eens een overname kon doen. Spionnen horen er ook...
  3. Moraalkolo

    We hebben al tientallen bewijs stukken gestuurd en support zegt dat ze er iets aan doen maar doen ze nooit. Ben het zat dat elke keer misbruik van word gemaakt op vrijwel elke wereld en er niets word tegengedaan.
  4. Moraalkolo

    Ik ben zelf geen heel grote speler maar mijn vrienden en alliantie word regelmatig wel eens aangevallen door een persoon met laag moraal. Vaak probeert de persoon met het lage moraal een stad van ons over te nemen en geeft de stad daarno door aan zijn vriendjes met meer punten. Mag dit nu...
  5. Wereld eind datum

    In dit geval bedoel ik dan het overnamesysteem: opstand in plaats van verovering.
  6. Wereld eind datum

    Ik vroeg me af of werelden zoals Achilles, Hyperborea of misschien zelfs Apollonia ooit eindigen? Zoja wanneer en welke andere wereld komt hiervoor in de plaats? Ik denk dat net zoals mij er genoeg mensen zijn die liever met overnamesysteem: verovering spelen in plaats van belegering of opstand...
Bovenaan